Feedback
I.D.: 54367367

Identificarea variantei optime de prestare a serviciilor de întreţinere şi reparaţii echipamente periferice din dotarea CJC şi CMZ, respectiv a frecvenţei cu care se vor presta serviciile de mentenanţă periodică, raportată la necesităţi, precum şi la preţul abonamentului lunar.

Data publicarii
18.02.21 Exista 229.836 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5 50323200-7
Termenul limita pentru depunere:
25.02.21
 
 
Documente participare:
  1. Tabel echipamente periferice si model prezentare oferte de pret.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de întreţinere şi reparaţie a echipamentelor periferice, reprezintă serviciile de mentenanţă care vor fi prestate pe toată perioada de derulare a contractului pentru imprimantele şi scanerele ieşite din garanţie - din dotarea Consiliului Judeţean Constanţa (CJC) şi a Centrului Militar Zonal Constanţa (CMZ), astfel: - pentru CJC - pentru echipamente utilizate de personalul care îşi desfăşoară activitatea la următ...
Serviciile de întreţinere şi reparaţie a echipamentelor periferice, reprezintă serviciile de mentenanţă care vor fi prestate pe toată perioada de derulare a contractului pentru imprimantele şi scanerele ieşite din garanţie - din dotarea Consiliului Judeţean Constanţa (CJC) şi a Centrului Militar Zonal Constanţa (CMZ), astfel: - pentru CJC - pentru echipamente utilizate de personalul care îşi desfăşoară activitatea la următoarele sedii: Bd.Tomis 51, Al. Magnoliei 2 (bloc L4), Str. Nicolae Titulescu 32 (Centrul "Tomis") şi Bd. Mamaia 331A (Pavilion Expoziţional) - pentru CMZ - pentru echipamente utilizate de personalul care îşi desfăşoară activitatea la sediul din Str. Mircea cel Bătrân 106 Activităţile aferente serviciilor de mentenanţă a echipamentelor se detaliază astfel: - servicii de intervenţie la solicitarea beneficiarului - servicii de mentenanţă periodică În baza inventarului echipamentelor periferice aflate în dotarea CJC şi a precizărilor CMZ, este necesară prestarea serviciilor pentru echipamentele enumerate în tabelul ataşat prezentei consultări. În funcţie de tipul echipamentelor care fac obiectul achiziţiei, ofertantul trebuie să dispună de personal certificat de către producătorul echipamentelor sau reprezentanţa în România a acestuia, respectiv certificare HP şi certificare Xerox. Activităţile şi procedurile aferente serviciilor de întreţinere şi reparaţii a echipamentelor periferice se detaliază astfel: 1. Servicii de intervenţie la solicitarea beneficiarului - au caracter ocazional şi reprezintă activităţile de constatare şi/sau remediere a defecţiunilor semnalate de beneficiar - în principal, în funcţie de natura defecţiunii, se vor avea în vedere următoarele operaţiuni: • constatarea / diagnosticarea defecţiunii şi dacă este posibil, remedierea defectului (când operaţiunea nu implică achiziţionarea de componente) • în cazul în care este necesară achiziţia de componente: precizarea în nota de constatare a elementelor de identificare ale componentele propuse spre a fi înlocuite, pentru a fi achiziţionate de către beneficiar şi înlocuirea acestora după ce au fost achiziţionate • preluarea echipamentului la sediul firmei prestatorului (dacă e cazul) şi returnarea acestuia după remedierea defecţiunii • înlocuirea temporară a echipamentului defect cu unul echivalent dacă acesta nu poate fi reparat în termenul solicitat/ofertat şi implicit returnarea după ce defectul a fost remediat • verificarea funcţionării echipamentului la parametri normali - la sediul beneficiarului şi în prezenţa utilizatorului 2. Servicii de mentenanţă periodică - frecvenţa serviciilor de mentenanţă periodică - va fi stabilită în urma consultării de piaţă şi în acest sens, ofertanţii vor întocmi ofertele cu preţuri pentru următoarele variante de prestare a serviciilor: • verificare/ lună/ echipament • verificare/ 3 luni / echipament = 4 verificări/ an/ echipament • verificare/ 6 luni / echipament = 2 verificări/ an/ echipament • verificare/ an/ echipament Indiferent de varianta de prestare a serviciilor, pe parcursul derulării contractului, prestatorul va efectua în fiecare lună un număr mediu de verificări, astfel încât să nu existe diferenţe între numărul de echipamente verificat în fiecare lună, conform formulei: nr. verificări/lună = (nr.de echipamente) x (nr. verificări/an/echipament) / 12 luni - au ca scop, pe de o parte, verificarea faptului că echipamentele îşi păstrează caracteristicile iniţiale şi sunt în continuare în parametrii de funcţionare stabiliţi de fabricant şi, pe de altă parte, asigurarea întreţinerii preventive - se vor executa în locaţiile beneficiarului unde sunt instalate echipamentele - activităţile specifice implică diverse operaţiuni (la nivel hardware şi software) care vor fi efectuate în funcţie de necesităţi - se vor avea în vedere cel puţin următoarele operaţii: - curăţare fizică internă: • aspirare praf, reglare şi gresare/degresare, îndepărtare restului de hârtie (sau alte materiale) • curăţare cilindrului şi carcasei de tuş, cerneluri sau alte materiale folosite la imprimare/scanare - curăţare fizică externă - diagnoza gradului de uzură a diferitelor subansamble / recomandări - instalare / dezinstalare / echipament şi/sau componente înlocuite/noi - instalare / dezinstalare / configurare / optimizare / upgrade hardware / drivere / software - verificarea funcţionării echipamentului la parametri normali - verificarea conexiunii echipamentului la reţeaua internă (acolo unde e cazul) - verificarea executării comenzilor de imprimare/scanare de la echipamentele instalate în reţea 3. Proceduri de lucru şi timpi de răspuns - prestatorul va asigura şi suporta toate cheltuielile legate de: • deplasarea personalului de specialitate al acestuia la sediile beneficiarului • transportul, instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor preluate pentru reparaţii • manopera aferentă activităţilor de mentenanţă • instrumentele şi materialele specifice utilizate de operatorii săi de service pentru efectuarea operaţiunilor (pastă termoconductoare, soluţii de curăţat etc.) - pentru a răspunde sesizărilor comunicate de beneficiar, operatorul de service se va deplasa la sediul beneficiarului în maxim o zi lucrătoare de la comunicarea sesizării în vederea constatării şi remedierii defecţiunii semnalate - timpul de diagnosticare a defecţiunii este de maximum 2 zile lucrătoare de la comunicarea sesizării - în cazul în care echipamentul defect nu mai poate fi reparat din cauza lipsei pieselor de schimb, prestatorul va anunţa beneficiarul în maxim 2 zile lucrătoare de la comunicarea sesizării - dacă este cazul, prestatorul va consemna recomandări ce se impun privind prevenirea situaţiilor care au dus la disfuncţionalităţi - în cazul în care este necesară achiziţia de componente, achiziţia acestora este responsabilitatea autorităţii contractante Procedura de achiziţie a componentelor ce urmează a fi înlocuite presupune următoarele etape: • în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la comunicarea sesizării, prestatorul va transmite beneficiarului nota de constatare care va cuprinde elementele de identificare ale componentele propuse spre a fi înlocuite (marcă şi model, denumire / part number etc.) şi va fi însoţită de oferta de preţ pentru componentele respective • componentele propuse pentru achiziţionare trebuie să fie identice funcţional cu cele defecte • autoritatea contractantă va achiziţiona produsele • după ce beneficiarul intră în posesia produselor achiziţionate, va anunţa prestatorul pentru a-şi trimite operatorul să înlocuiască componentele defecte cu cele achiziţionate, în termen de maxim o zi de la înştiinţare • prestatorul va garanta calitatea şi performanţa serviciilor prestate - garanţia pentru lucrările de reparaţii va fi de minim 1 an de la efectuarea operaţiunii 4. Înregistrarea activităţilor Toate activităţile ce vor fi efectuate de către operatorii prestatorului vor fi înregistrate astfel: - în aplicaţia web dezvoltată de autoritatea contractantă • prestatorul, prin intermediul unei aplicaţii care cuprinde baza de date cu echipamentele din dotarea CJC, va înregistra toate operaţiunile efectuate de către operatorii săi - operaţiuni în baza cărora se vor obţine rapoarte centralizatoare ale activităţilor efectuate pe parcursul unei perioade • în cazul în care operatorii prestatorului constată că informaţiile disponibile în aplicaţie nu sunt actualizate, în termen de maxim o zi de la constatare, vor comunica personalului tehnic al beneficiarului informaţiile care trebuie actualizate - în rapoarte centralizatoare întocmite de către prestator - documente care vor include minim următoarele rubrici: echipamentul la care s-a efectuat intervenţia (marcă, cod, serie, locaţie, utilizator), defecţiunea constatată, operaţiunea efectuată şi data efectuării acesteia, semnătura de confirmare a utilizatorului Cele două rapoarte (cel generat din aplicaţia informatică şi cel întocmit de prestator) sunt documentele în baza cărora se va efectua plata şi ca urmare, acestea vor fi anexate facturii. PREZENTAREA OFERTEI Ofertanţii vor întocmi oferta cu preţul abonamentului lunar pentru serviciile de întreţinere şi reparaţii echipamente periferice, putând oferta pentru una sau mai multe din variantele propuse (conform tabelului de prezentare a ofertei din ataşament).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu