Feedback
I.D.: 28075199

Identificarea unui operator economic ce va fi contractat in vederea prestarii de servicii de consultanţă şi asistenţă în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă (SSM) şi a situaţiilor de urgenţă (PSI - SU), in vederea incheierii unui contract de prestari servicii.

Data publicarii
11.05.18 Exista 731.325 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71317000-3 71317100-4
Termenul limita pentru depunere:
18.05.18
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1000677.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
A. Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor Cod CPV - 71317000-3 (Rev.2) B. Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor Cod CPV 71317100-4 (Rev.2) Descriere necesitati: A. Servicii de protecţie şi prevenire în domeniu...
A. Servicii de consultanta in protectia contra riscurilor si in controlul riscurilor Cod CPV - 71317000-3 (Rev.2) B. Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor Cod CPV 71317100-4 (Rev.2) Descriere necesitati: A. Servicii de protecţie şi prevenire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă: - Prevenirea riscurilor profesionale, protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor, eliminarea factorilor de risc şi accidente, informarea şi instruirea lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă - Îndeplinirea obligaţiilor angajatorului prevăzute de legislaţia în domeniul protecţie şi prevenirii in domeniul securităţii si sănătătii în munca Descrierea caracteristicilor minimale ale serviciului (conform art. 156, alin.(1) din Legea 98/2016) a) Efectuarea centralizata a instruirii introductiv generale, testarea si perfectionarea profesionala a salariatilor, consemnarea acestora în fisele individuale privind securitatea si sanatatea in munca; b) Efectuarea centralizata a instruirilor la locul de munca si periodice pentru conducatorii locurilor de munca, consemnarea acestora in fisele individuale de securitate si sanatate in munca; c) Elaborarea de instructiuni proprii pentru aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor desfasurate, precum si ale locurilor de munca; d) Intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca; e) Intocmirea evaluarii riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala si a planului de prevenire si protectie; f) Evidenta meseriilor si profesiilor pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor, intocmirea documentatiilor necesare pentru reautorizarea lor; g) Intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie; h) Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; i) Participarea efectiva la controalele desfasurate de catre ITM; j) Intocmirea si depunerea la Inspectoratul Teritorial de Munca a declaratiilor semestriale privind starea securitatii muncii din institutii; k) Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate; l) Colaborarea cu serviciile de medicina muncii, laboratoare de determinari (coordonarea planificarii si efectuarii analizelor si determinarilor necesare angajatilor si locurilor de munca); m) Cercetarea accidentelor de munca in care au fost implicati salariati ai BENEFICIARULUI, in conformitate cu prevederile legale; n) Intocmirea si actualizarea documentelor si a activitatilor necesare pentru securitate si sanatate in munca conform Legii nr. 319/ 2006 si HG nr. 1425/2006 cu modificarile ulterioare. B. Servicii în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă şi prevenirea şi stingerea incendiilor Îndeplinirea obligaţiilor angajatorului prevăzute de legislaţia în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă şi prevenirea şi stingerea incendiilor, cu respectarea cerintelor de mai jos: - Angajatorul are obligaţia intocmirii si actualizarii documentelor si activitatilor necesare pentru prevenirea si stingerea incendiilor si situatiilor de urgenta conform Legii nr. 307/2006 si OMAI nr. 163/2007 cu modificarile ulterioare .De asemenea, trebuie sa asigure instruirea la angajare si periodic lunar si/sau trimestrial a salariatilor in domeniul situaţiilor de urgenţă. Acestea urmează a fi prestate pentru numărul efectiv de salariati, iar plata se va face în funcţie de numărul de salariaţi instruiti. Descrierea caracteristicilor minimale ale serviciului (conform art. 156, alin. (1) din Legea 98/2016) a) Efectuarea centralizata a instructajelor introductiv generale, testarea si perfectionarea profesionala a salariatilor, consemnarea acestora în fisele individuale privind situatiile de urgenta; b) Efectuarea centralizata a instructajelor la locul de munca si periodice pentru conducatorii locurilor de munca, consemnarea acestora in fisele individuale privind situatiile de urgenta; c) Elaborarea de instructiuni proprii pentru aplicarea reglementarilor referitoare la situatiile de urgenta, in conformitate cu Legea 307 din 2006, tinand seama de particularitatile activitatilor institutiilor, precum si ale locurilor de munca din cadrul acestora; d) Intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare a lucratorilor in domeniul situatiilor de urgenta; e) Participarea efectiva la controalele desfasurate de catre ISU; f) Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul situatiilor de urgenta, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate; g) Actualizarea planurilor de evacuare si a organizarii apararii impotriva incendiilor; h) Intocmirea necesarului de dotare cu mijloace P.S.I. (pichete P.S.I., stingatoare, etc.); i) Verificarea valabilitatii mijloacelor PSI din dotare si desfasurarea exercitiilor de alarmare PSI si SU; j) Informarea in urma controalelor efectuate despre deficientele constatate si masurile propuse pentru remedierea acestora; k) Analizarea eventualelor incendii produse, desprinderea concluziilor si stabilirea imprejurarilor si factorilor determinanti, precum si masurile ce se impun, in conformitate cu competentele avute; l) Identificarea punctelor vital vulnerabile la incendiu; m) Coordonarea exercitiilor de evacuare in caz de incendiu si cutremur cu angajatii, in conformitate cu planificarea anuala; n) Intocmirea si actualizarea documentelor si a activitatilor necesare pentru prevenirea si stingerea incendiilor si situatiilor de urgenta conform Legii nr. 307/2006 si OMAI nr. 163/2007 cu modificarile ulterioare; CONDITII DE REALIZARE A CONTRACTULUI Perioada pentru care urmează a se contracta serviciile este mai - decembrie 2018, respectiv 8 luni, cu posibilitatea de prelungire până la 30 aprilie 2019, pentru un număr maxim de 75 de salariaţi şi aproximativ 2.500 de colaboratori. Oferta va fi defalcata pe categorii de perosane instruite, respectiv salariati si colaboratori externi. Activitatile colaboratorilor externi se refera la atributiile, pe care acestia le indeplinesc pe terne, in cadrul evenimentelor ARCUB. Serviciile solicitate la punctele A si B urmează a fi prestate pentru numărul efectiv de salariati si/sau colaboratori, iar plata se va face în funcţie de numărul de personae instruite. Asigurarea măsurilor privind securitatea şi sănătatea în muncă a salariaţilor se va realiza prin prestarea serviciilor pentru următoarele categorii de personal, respectiv 75 de posturi: Nr Angajati TESA (doar munca de birou) = 50 Nr Angajati cu munca de teren si/sau de birou = 20 Nr Angajati care conduc masinile autoritatii = 5 In baza regulamentului de functionare, Autoritatea contractanta organizeaza si evenimente culturale outdoor. Regasiti atasat, pentru edificare in ceea ce priveste activitatile institutiei, ROF actualizat 2018.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu