Achiziţia are ca scop încheierea unui acord cadru pentru asigurarea serviciului de întreţinere, verificări periodice şi reparaţii uşi automate instalate în staţiile CF Constanţa, Slobozia Veche şi Călăraşi Sud.
În vederea bunei funcţionări şi a accesului facil în şi din staţiile de călători, uşile automate cu care sunt dotate acestea, necesită verificare şi întreţinere efectuate de către personal specializat şi instruit î...
Achiziţia are ca scop încheierea unui acord cadru pentru asigurarea serviciului de întreţinere, verificări periodice şi reparaţii uşi automate instalate în staţiile CF Constanţa, Slobozia Veche şi Călăraşi Sud.
În vederea bunei funcţionări şi a accesului facil în şi din staţiile de călători, uşile automate cu care sunt dotate acestea, necesită verificare şi întreţinere efectuate de către personal specializat şi instruit în acest scop, pe baza unui program stabilit.
Verificarea acestora se face de 3 ori pe an şi are ca scop cunoaşterea stării tehnice a instalaţiilor, în vederea luării măsurilor care să asigure buna funcţionare.
Întreţinerea, verificarea periodică şi reparaţiile uşilor automate vor fi asigurate de prestator, conform reglementărilor în vigoare. Prestatorul va fi specializat pentru lucrări de întreţinere, verificare şi reparaţii de tipul celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini. Personalul prestatorului care va interveni asupra uşilor automate va fi special instruit şi cu experienţă similară în domeniu. Totodata, prestatorul trebuie să dispună de personal tehnic de intervenţie pentru remedierea oricăror defecţiuni la instalaţiile electrice aferente echipamentelor.
Uşile automate care fac obiectul caietului de sarcini sunt:
- Constanţa Oraş – 6 buc. uşi glisante bipart marca Face puse în funcţiune în anii 2022-2023, 6 buc. uşi glisante bipart marca Geze, puse în funcţiune in anul 2009;
- Slobozia Veche – 4 buc. uşi glisante bipart marca Portalp, puse în funcţiune în anul 2015;
- Călăraşi Sud – 3 buc. uşi glisante bipart marca G-U, puse în funcţiune în anul 2015.
Elementele componente ale unei uşi automate sunt: capac, detector de mişcare exterior şi interior, senzori de deschidere (infrarosu activ/fan shaped), canat, comutator, programator, buton de deschidere în caz de urgentă, senzori de siguranţă la închidere, cortină infrarosu, încuietoare cu bolt, ghidaj pardoseală, contact deschidere persoane autorizate, buton oprire în caz de urgenţă.
Valoarea celui mai mare contract subsecvent este: 140.000,00 lei fără TVA, pentru o perioadă de 12 luni.
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie sectorială este iniţiată sub incidenţa unei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie sectorială este condiţionată de alocarea fondurilor cu această destinaţie, sau cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor, în conformitate cu prevederile art. 10 alin. (1) lit. (e) din Ordonanţa nr. 26/2013, actualizată.
Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile.
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 8-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.