Prestatorul va constitui un punct de service permanent la sediul Ministerul Transporturilor 8 ore/zi, 5 zile/săptămână, cu un tehnician desemnat, asigurând următorii timpi minimali de răspuns la sesizările de service: - constatare defect reţea de calculatoare în maxim 1 ora, - reparare echipament în maxim 24 ore (de preferat 4 ore) de la punerea la dispoziţie de către Beneficiar a materialelor şi/sau a componentelor necesar...
Prestatorul va constitui un punct de service permanent la sediul Ministerul Transporturilor 8 ore/zi, 5 zile/săptămână, cu un tehnician desemnat, asigurând următorii timpi minimali de răspuns la sesizările de service: - constatare defect reţea de calculatoare în maxim 1 ora, - reparare echipament în maxim 24 ore (de preferat 4 ore) de la punerea la dispoziţie de către Beneficiar a materialelor şi/sau a componentelor necesare. În cazul depanări unor echipamente active de reţea (switch-uri, ups-uri, server de monitorizare etc), reparaţia se va efectua gratuit de către Prestator, manopera fiind acoperită prin contractul de service care urmează a fi încheiat, indiferent de complexitatea reparaţiilor. Tehnicianul desemnat va trebui să aibă pregătire, respectiv studii superioare, absolvent facultate de specialitate (electronica, automatica, comunicaţii sau similar), experienţa de minim 10 ani pe parte de service reţele de date, certificare Fortinet Certified Network Security Administrator, precum şi alte atestări din domeniul reţelelor de calculatoare, echipamente active de reţea, sisteme de operare etc. Dacă sunteţi de acord cu specificaţiile tehnice ataşate şi preţul propus, odată cu acceptul din SEAP, vă rog să transmiteţi la adresa de e-mail costel.tilea@mt.ro, documentele solicitate prin specificaţiile tehnice (CV, Certificate, etc). În urma acceptului dvs. se va încheia un contract pentru 8 luni, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional, până la 4 luni.