Drumul comunal DC 37, se află într-o stare avansată de uzură – urmare a traficului intens producându-se fisuri, burduşiri şi faianţări ale suprafeţei. În acest context se impune reparaţiile necesare, traseul propus suprapunându-se peste cel existent. Astfel se solicită plombarea gropilor şi întreţinerea stratului de uzură, prin frezare şi turnare asfalt pe o suprafaţă de 50mp, precum şi refacerea întregului sistem rutier pe...
Drumul comunal DC 37, se află într-o stare avansată de uzură – urmare a traficului intens producându-se fisuri, burduşiri şi faianţări ale suprafeţei. În acest context se impune reparaţiile necesare, traseul propus suprapunându-se peste cel existent. Astfel se solicită plombarea gropilor şi întreţinerea stratului de uzură, prin frezare şi turnare asfalt pe o suprafaţă de 50mp, precum şi refacerea întregului sistem rutier pe zona degradată pe o suprafaţă de 1780mp, structura rutieră propusă fiind: - balast amestec optimal - 20 cm; - piatră spartă – 15 cm; - beton asfaltic BA 16 – 6 cm; Achiziţia contractului de lucrări se va realiza în baza documentaţiei tehnice, conform listei de cantităţi ataşată reperului ales din catalogul SEAP, listă ce se va completa de ofertant la secţiunea financiară (preţ unitar, preţ total), de celelalte rubrici completate deja (cod deviz, denumire articol deviz, unitate de măsură şi cantitate), fiind răspunzătoare autoritatea contractantă. Durata de execuţie – maximum 60 zile. Ofertantul va acorda o garanţie de bună execuţie lucrărilor realizate în cuantum de 3% din valoarea situaţiei acceptată, pentru o perioadă de 1 an, garanţie ce se va constitui fie prin poliţă de asigurare, fie prin virarea în contul de garanţii deschis, la Trezorerie, a sumei incidente, acceptată la plată