Întocmirea devizului general pentru restul de executat (în vederea actualizarii indicatorilor tehnico – economici aprobaţi iniţial prin OM având în vedere OUG 114, coeficient de inflaţie, etc.), elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor si Autorizaţiei de construire, asistenţă tehnică pe parcursul finalizării lucrărilor de execuţie, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, el...
Întocmirea devizului general pentru restul de executat (în vederea actualizarii indicatorilor tehnico – economici aprobaţi iniţial prin OM având în vedere OUG 114, coeficient de inflaţie, etc.), elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor si Autorizaţiei de construire, asistenţă tehnică pe parcursul finalizării lucrărilor de execuţie, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare programului de urmărire a comportării lucrării în timp şi proiect „as-built” pentru sub-proiectul „Reabilitare si extindere retea de distributie apa, reabilitare si extindere retea de canalizare menajera in localitatea Breaza, judetul Prahova” cuprins in Proiectul: Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori''.
Valoarea estimata este de 12.500 euro, (exclusiv TVA) respectiv 55.888,75 lei (exclusiv TVA) la un curs de schimb BNR lei/euro de 1 € = 4,4711 lei din data de 25.09.2013, din care:
- 5.000 euro / 22.355,50 lei (exclusiv TVA) pentru întocmirea devizului general pentru restul de executat (în vederea actualizării indicatorilor tehnico – economici aprobaţi iniţial prin OM având în vedere OUG 114, coeficient de inflaţie, etc.), elaborarea documentaţiilor pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor si Autorizaţiei de construire;
- 7.500 euro/ 33.533,25 lei (exclusiv TVA) pentru asistenţa proiectantului pe parcursul executiei lucrărilor, instrucţiuni întreţinere şi exploatare, documentaţie As – Built, cartea construcţiei, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor etc.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.