Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect: " Înregistrarea sistematică a imobilelor din intravilan, destinate cofinanţării de catre ANCPI, in sectoarele cadastrale 8, 14, 15, 16, 17, 18, 19 in vederea înscrierii în sistemul integrat de cadastru si carte funciară, aparţinand UAT Comuna Grindu , judeţul Ialomita"
Prin lucrarile sistematice de cadastru se realizeaza:
- Identificarea, masurarea, descrierea si inregist...
Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect: " Înregistrarea sistematică a imobilelor din intravilan, destinate cofinanţării de catre ANCPI, in sectoarele cadastrale 8, 14, 15, 16, 17, 18, 19 in vederea înscrierii în sistemul integrat de cadastru si carte funciară, aparţinand UAT Comuna Grindu , judeţul Ialomita"
Prin lucrarile sistematice de cadastru se realizeaza:
- Identificarea, masurarea, descrierea si inregistrarea imobilelor in documentele tehnice, reprezentarea acestora pe planuri
cadastrale si stocarea datelor pe suporturi informatice;
- Identificarea proprietarilor, a posesorilor si a altor detinatori de imobile in vederea inscrierii in cartea funciara;
- Afisarea publica a rezultatelor obtinute in urma executarii lucrarilor sistematice de cadastru;
- Rectificarea erorilor semnalate de catre detinatori si deschiderea noilor carti funciare
Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara va participa la desfasurarea lucrarilor sistematice de cadastru. In acest sens va receptiona
documentele tehnice intocmite de catre prestatori, va organiza publicarea documentelor tehnice cu sprijinul primariei, va participa
prin reprezentanti la solutionarea cererilor de rectificare sau a contestatiilor cu privire la calitatea de posesor, formulate in urma
publicarii documentelor tehnice.
Transferul sumelor cofinantate se efectueaza ulterior deschiderii cartilor funciare ca urmare a finalizarii lucrarilor de inregistrare sistematica, conform prevederilor art.9, alin (32) din Legea nr. 7/1996, coroborate cu cele ale art. 12 din Regulamentul 1065/2018,
Cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu prevederile art.218 din Legea nr.98/2016 se va permite efectuarea de plati eventualilor subcontractanti pentru
serviciile prestate de acestia conform contractelor de subcontractare pentru partile din contract declarate.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor: 9
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări înainte – a 3- a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).