Servicii de Înregistrare Sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a imobilelor din UAT comuna Răsuceni, preluate din Regulamentul privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciara aprobat prin Ordinului directorului general al ANCPI nr. 1/2020, cu modificările ulterioare.
Ofertanţii vor presta servicii sistematice de...
Servicii de Înregistrare Sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a imobilelor din UAT comuna Răsuceni, preluate din Regulamentul privind realizarea, verificarea şi recepţia lucrărilor sistematice de cadastru şi înscrierea din oficiu a imobilelor în cartea funciara aprobat prin Ordinului directorului general al ANCPI nr. 1/2020, cu modificările ulterioare.
Ofertanţii vor presta servicii sistematice de cadastru a imobilelor din UAT de pe raza comunei Răsuceni, în conformitate Ordinul ANCPI 1/2020 ce presupun în principal: identificarea imobilelor, măsurarea, descrierea şi înregistrarea lor în documentele tehnice cadastrale, reprezentarea acestora pe planuri cadastrale, precum şi stocarea datelor pe suporturi informatice; identificarea proprietarilor, a posesorilor şi a altor deţinători de imobile, înregistrarea în documentele tehnice şi stocarea pe suporturi informatice a datelor de identificare ale acestora în vederea înscrierii în cartea funciara; afişarea publica a rezultatelor obţinute în urma executării lucrărilor de înregistrare sistematica, rectificarea erorilor semnalate şi deschiderea noilor cărţi funciare.
Servicii de realizare a unei aplicaţii tip bază de date având ca informaţie principală datele colectate le realizarea cadastrul sistematic
Ofertanţii vor realiza o aplicaţie funcţională cu minim 7 module care sa aibă funcţionalităţile constructive şi operaţionale descrise în caietul de sarcini. Serviciile presupun implementarea unui GIS conţinând date atât din domeniul cadastral, cat şi urbanistic, precum şi din alte sectoare de activitate ale comunei Răsuceni.
Pentru eventualele neclarităţi şi omisiuni, ofertanţii au dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, acestea adresându-le on-line, prin intermediul SEAP, după înscrierea la procedură, în secţiunea "Solicitări de clarificare / Întrebări", cu minim 12 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, în condiţiile descrise în prezenta documentaţie de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, Autoritatea Contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SEAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii", cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.