Feedback
I.D.: 99514441

,,ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN"

Data publicarii
05.07.24
Coduri CPV
45222110-3
Termenul limita pentru depunere:
15.07.24
Pretul estimativ:
2.553.036,36 RON - 2.553.036,36 RON
Documente participare:
  1. PT CAV.zip
  2. Autorizatie construire CAV.pdf
  3. Contract .pdf
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectul "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN" a obţinut finanţare în cadrul Planului Naţional de Redresare si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 3: Managementul deşeurilor. Proiectul prevede dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management integrat al deseurilor la nivelul Comunei Bozovici, judetul Caras-Severin. In acest sens, se doreste construi...
Proiectul "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN" a obţinut finanţare în cadrul Planului Naţional de Redresare si Rezilienţă (PNRR) - Componenta 3: Managementul deşeurilor. Proiectul prevede dezvoltarea, modernizarea si completarea sistemelor de management integrat al deseurilor la nivelul Comunei Bozovici, judetul Caras-Severin. In acest sens, se doreste construirea unui centru de colectare de deseuri prin aport voluntar, in Comuna Bozovici, judetul Caras-Severin. Obiectivul general al proiectului il reprezinta accelerarea procesului de extindere a sistemului de gestionare a deşeurilor în Comuna Bozovici cu accent pe colectarea separată, măsuri de prevenţie, reducere, reutilizare şi valorificare în vederea conformării cu directivele aplicabile şi tranziţiei la economia circulară. Proiectul "ÎNFIINŢAREA UNUI CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA BOZOVICI, JUD. CARAŞ-SEVERIN" prevede realizarea unei platforme betonate amenajată cu o copertină din structură metalică si containere de tip baracă cu destinaţia birou sau cameră frigo şi containere pentru colectare deşeuri, împrejmuire şi realizare acces auto şi pietonal. Lucrările necesare pentru realizarea acestui obiectiv de investiţii se vor executa având la baza proiect număr 53/2023, elaborat de S.C. SIDAG PROJECT S.R.L. , pus la dispoziţie de autoritatea contractanta. Pentru acest obiectiv de investiţii s-a emis Autorizaţia de construire nr. 3 din 06.06.2024. Valoarea estimată a contractului de execuţie lucrări este de 2.553.036,36 lei fără TVA si se compune din : Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 60.000,00 lei fără TVA Cap. 4 Cheltuieli pentru investiţia de baza 2.471.415,51 lei fără TVA din care : 4.1 Construcţii si instalaţii 2.251.739,96 lei fără TVA 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 15.856,55 lei fără TVA din care : 4.2.1. Constructii 2.262,61 lei fără TVA 4.2.2. Dotari 13.593,95 lei fără TVA 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 203.819,00 lei fără TVA 4.3.1. Constructii 203.819,00 lei fără TVA 4.3.2. Dotari 0,00 lei fără TVA Cap. 5 - 5.1 Organizare de şantier 21.620,85 lei fără TVA 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 21.620,85 lei fără TVA Valoare estimata a contractului nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor cu achizitionarea containerelor, ci doar valoarea lucrarilor de montaj aferente acestora. Containerele nu se oferteaza. Achizitia de containere se va realiza centralizat de Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor, conform Notei de informare atasata. Valoarea estimata in suma de 2.553.036,36 lei fără TVA pentru atribuirea contractului de lucrări ce face obiectul prezentei proceduri NU conţine suma reprezentând “cheltuieli diverse si neprevăzute". Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise în a 3-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul de a nu formula raspuns.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu