Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul de achizitie publica ce are ca obiect executia de lucrari la obiectivul de investitii ''ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA ROJIŞTE, JUDEŢUL DOLJ'', respectiv construirea unui centru de colectare prin aport voluntar, investitie ce va asigura colectarea separata a deseurilor care nu pot fi colectate in sistern "door to-door", res...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contractul de achizitie publica ce are ca obiect executia de lucrari la obiectivul de investitii ''ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA ROJIŞTE, JUDEŢUL DOLJ'', respectiv construirea unui centru de colectare prin aport voluntar, investitie ce va asigura colectarea separata a deseurilor care nu pot fi colectate in sistern "door to-door", respectiv deseuri reciclabile si biodeseuri care nu pot fi colectate in pubelele individuale, precum si fluxurile speciale de deseuri: deseuri voluminoase, deseuri textile, deseuri de lemn, mobilier, deseuri din anvelope, deseuri de echipamente electrice, electronice si electrocasnice, baterii uzate, deseuri periculoase, cadavre de animale, deseuri de gradina, deseuri din constructii si demolari .
Valoarea estimata este de 2.351.605,35 lei fara TVA conform bugetului indicativ al investitiei suma impartita in capitolele:
Cap.1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – suma de 9.848,00 lei din care:
1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala – 9.848,00 lei
Cap.2. Asigurare utilitati – suma de 171.000, 00 lei fara TVA din care:
2.1. Asigurare utilitati – suma de 171.000,00 lei.
Cap.4. Cheltuieli pentru investitia de baza – suma de 2.134.757,00 lei fara TVA:
4.1.Constructii si instalatii - suma de 2.007.737,35 lei fara TVA
4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – suma de 10.000,00 lei fara TVA
4.3.Utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj (cantar auto, 2 buc. scari metalice) - suma de 117.020,00 lei fara TVA
Cap.5. Alte cheltuieli 5.1.Organizare de santier – suma de 30.000,00 lei fara TVA din care:
5.1.1 Lucrarari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier –suma de 27.000,00 lei fara TVA;
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – suma de 3.000,00 lei fara TVA
Cap.6 Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste 6.000,00 lei fara TVA din care :
6.1. Pregatirea personalului de exploatare – suma de 3.200,00 lei fara TVA;
6.2. Probe tehnologice si teste – suma de 2.800,00 lei fara TVA.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor