Obiectul prezentei investitii il reprezinta executia lucrarilor aferente obiectivului investitional intitulat Executie lucrari la obiectivul de investitii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA PODENI, JUDEŢUL MEHEDINŢI" cod proiect C3I1A0122000551, finanţat prin MINISTERUL MEDIULUI, APELOR ŞI PĂDURILOR, în calitate de coordonator de reforme şi/sau investiţii pentru Planul naţional de redresar...
Obiectul prezentei investitii il reprezinta executia lucrarilor aferente obiectivului investitional intitulat Executie lucrari la obiectivul de investitii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA PODENI, JUDEŢUL MEHEDINŢI" cod proiect C3I1A0122000551, finanţat prin MINISTERUL MEDIULUI, APELOR ŞI PĂDURILOR, în calitate de coordonator de reforme şi/sau investiţii pentru Planul naţional de redresare şi rezilienţă, Apel nr. PNRR/2022/C3/S/I.1.A defalcate astfel:
Valoarea executie lucrari cuprinse in Devizul general fără TVA, este 3337616,80 lei fara TVA din care:
Capitolul 1. Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului (1.2 Amenajarea terenului si 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială) = 20000,00 lei fara TVA
Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii 30000,00 lei fara TVA
Capitolul 4.1 Constructii si instalatii=1843251,60 lei fara TVA
Capitolul 4.2 Montaj utilaj tehnologic= 24.597,50 lei fara TVA
Capitolul 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj =1377460,00 lei fara TVA – sarcina beneficiarului
Capitolul 5.1 Organizare de santier (5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier şi 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului) = 35420,40 lei fara TVA
Cap.6 Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste (6.1 Pregatirea personalului de exploatare şi 6.2 Probe tehnologice si teste) = 6887,30 lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute de art.221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor