Prezenta achiziţie prevede lucrări de construcţie la obiectivul de investiţii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA FRĂTĂUŢII VECHI, JUDEŢUL SUCEAVA", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Frătăuţii Vechi, judeţul Suceava. Activităţile propuse prin proiecte vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce vor asigura colectare...
Prezenta achiziţie prevede lucrări de construcţie la obiectivul de investiţii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA FRĂTĂUŢII VECHI, JUDEŢUL SUCEAVA", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Frătăuţii Vechi, judeţul Suceava. Activităţile propuse prin proiecte vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce vor asigura colectarea separată a deşeurilor menajere care nu pot fi colectate in sistem "door-todoor", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeşeuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deşeuri - deşeuri voluminoase, deşeuri textile, deseuri din lemn, mobilier, deşeuri din anvelope, deşeuri de echipamente electrice şi electronice, baterii uzate, deşeuri periculoase, deşeuri de gradină, deşeuri din constructii şi demolări.
Se va avea in vedere o perioada de maximum 5 luni calendaristice pentru execuţia lucrărilor. Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică de execuţie este de 2.304.060,04 lei fără TVA, valoare stabilită în devizul general intocmit la faza PT, după cum
urmează:
Cap. 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor: 94.210,00 lei fără TVA
Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 1.880.694,00 lei fără TVA
Cap. 4.2. Montaj utilaje tehnologice: 18.511,00 lei fără TVA
Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 185.110,00 lei fără TVA
Cap. 4.5. Dotări aferente UAT: 117.070,00 lei fără TVA
Cap. 5.1. Organizare de şantier: 8.465,04 lei fără TVA.
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului in condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa.
Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
****) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
*****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare care reglementează execuţia lucrărilor" .
Realizarea Iucrărilor se va face in baza Autorizatiei de Construire, a Proiectului Tehnic de execuţie, a Detaliilor de Execuţie, a Caietelor de Sarcini pe specialităţi verificate si autorizate conform prevederilor legale şi a autorizaţiei de construire.
Descrierea lucrarilor este disponibila in proiectul tehnic, sectiunea documentatiei descriptive din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
- Durata de executie a lucrarilor este de 5 luni, fără a se depăşi data de 30.09.2024.
- Perioada de garantie de buna executie este de minimum 36 luni.
Termenul limita pana la care un operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 7-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofetelor.