Valoare estimata a contractului este de 1.121.197,76 lei fără TVA, respectiv:
- Cap. 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului – 17.917,81 lei, fără TVA, defalcat astfel:
- Subcap. 1.2 – Amenajarea terenului: 17.917,81 lei, fără TVA
- Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 33.298,59 lei, fără TVA
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 1.047.881,36 lei, fără TVA, defal...
Valoare estimata a contractului este de 1.121.197,76 lei fără TVA, respectiv:
- Cap. 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului – 17.917,81 lei, fără TVA, defalcat astfel:
- Subcap. 1.2 – Amenajarea terenului: 17.917,81 lei, fără TVA
- Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 33.298,59 lei, fără TVA
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 1.047.881,36 lei, fără TVA, defalcat astfel:
Subcap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii: 974.521,22 lei, fără TVA;
Subcap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 11.540,14 lei, fără TVA;
Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj: 61820 lei, fără TVA;
- Cap. 5 – Organizare de şantier: 22.100 lei, fără TVA;
Subcap. 5.1.1 – Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 22.100 lei, fără TVA;
Dotările(cap 4.5) nu fac obiectul procedurii simplificate proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului "ÎNFIINŢARE ŞI DOTARE GRĂDINIŢĂ ÎN LOCALITATEA MURIGHIOL, COMUNA MURIGHIOL, JUDEŢUL TULCEA"
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 5 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.