Închiriere echipamente multifuncţionale de imprimare-copiere-scanare pentru o perioada de 8 luni, cu posibilitate de prelungire cu o perioada suplimentara de 4 luni, in conditiile prevazute la 165, alin. (1), lit. d) din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile pub...
Închiriere echipamente multifuncţionale de imprimare-copiere-scanare pentru o perioada de 8 luni, cu posibilitate de prelungire cu o perioada suplimentara de 4 luni, in conditiile prevazute la 165, alin. (1), lit. d) din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
În funcţie de necesitate, operatorul economic va pune la dispozitia autoritatii contractate un numar de echipamente , care sa acopere necesarul lunar privind printarea si managementul documentelor, dupa cum urmeaza: 15.000 pagini A4 monocrom / luna si 5.000 pagini A4 color / luna. Cost la depăşire 0,05 lei+tva/pagină color 5.000 pagini A4 COLOR/luna – cost la depăşire 0,30 lei+tva/pagină color.
Atât numărul de echipamente, cât şi tipul acestora pot varia în funcţie de necesitatea autorităţii contractante şi vor fi prevazute în Contractul de închiriere şi în actele adiţionale aferente acestuia.
Operatorul economic va asigura toate serviciile şi produsele conexe incluse în oferta, respectiv: transportul echipamentelor, punerea în funcţiune, asigurarea consumabilelor şi pieselor de schimb, intervenţii service sau asistenţă la distanţă, mentenanţă.