Feedback
I.D.: 32801448

Încheierea acordului - cadru având ca obiect asigurarea serviciilor de paza pentru platformele de colectare Mândresti, Odobesti, Panciu, Marasesti, Adjud, statiile de transfer din Focsani – Cîmpineanca, Vidra, Adjud, depozit neconform închis Focsani- Cîmpineanca, Adjud , Haret si CMID – Haret.

Data publicarii
19.12.18 Exista 85.642 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Pretul estimativ:
4.324.377,60 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta procedura de atribuire vizeaza incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani in scopul asigurarii serviciilor de paza pentru imobilele apartinand Unitatii Administrativ Teritoriale Judetul Vrancea in perioada 2018– 2020. Serviciile de paza se vor presta in locatiile mentionate prin caietul de sarcini. Daca pe durata acordului - cadru vor fi relocate posturile deja existente achizitorul va indica contractantu...
Prezenta procedura de atribuire vizeaza incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani in scopul asigurarii serviciilor de paza pentru imobilele apartinand Unitatii Administrativ Teritoriale Judetul Vrancea in perioada 2018– 2020. Serviciile de paza se vor presta in locatiile mentionate prin caietul de sarcini. Daca pe durata acordului - cadru vor fi relocate posturile deja existente achizitorul va indica contractantului, in timp util, locatiile unde se vor presta serviciile. Contractantul va intocmi planul de paza si orice alte documente ce sunt necesare avizarii acestuia in numele si pe seama achizitorului. De asemenea, contractantul va asigura, ori de cate ori este nevoie, actualizarea sau corectarea planului de paza. In cazul in care achizitorul sufera un prejudiciu din culpa contractantului sau prepusilor acestuia (de exemplu: subcontractanti, terti sustinatori etc) acesta din urma il va despagubii integral pe achizitor pentru pierderea suferita. Detalii suplimentare cu privire la obligatiile contractantului se gasesc in documentatia de atribuire (caietul de sarcini, modelul de contract-subsecvent si de acord-cadru etc). Acordul - cadru/Contractul subsecvent va înceta la data atribuirii contractului de delegarea gestiunii Centrului de Management Integrat al Deseurilor Haret, contractantul fiind notificat de achizitor cu 10 zile înainte de data la care încetarea urmeaza sa-si produca efectele.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Încheierea acordului - cadru având ca obiect asigurarea serviciilor de paza pentru platformele de colectare Mândresti, Odobesti, Panciu, Marasesti, Adjud, statiile de transfer din Focsani – Cîmpineanca, Vidra, Adjud, depozit neconform închis Focsani- Cîmpineanca, Adjud , Haret si CMID – Haret. 03.01.18
Incheierea acordului cadru avand ca obiect asigurarea serviciilor de paza pentru imobilele apartinand Unitatii Administrativ Teritoriale Judetul Vrancea in perioada 2017 – 2020 06.03.17
Incheierea acordului-cadru avand ca obiect asigurarea serviciilor de paza pentru imobilele apartinand Unitatii Administrativ Teritoriale Judetul Vrancea in perioada 2017 – 2020.  
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIŢIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE INCLUZIVĂ "ELENA DOAMNA" FOCŞANI  
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIŢIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE INCLUZIVĂ "ELENA DOAMNA" FOCŞANI  
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIŢIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE INCLUZIVĂ "ELENA DOAMNA" FOCŞANI  
încheierea acordului cadru având ca obiect achizitionarea de produse alimentare pentru prepararea hranei la cantina din cadrul Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva „Elena Doamna” Focsani  
încheierea acordului cadru având ca obiect achizitionarea de produse alimentare pentru prepararea hranei la cantina din cadrul Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva „Elena Doamna” Focsani 06.04.17
ÎNCHEIEREA UNUI ACORD-CADRU AVÂND CA OBIECT ACHIZIŢIONAREA DE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARAREA HRANEI LA CANTINA DIN CADRUL CENTRULUI ŞCOLAR PENTRU EDUCAŢIE INCLUZIVĂ "ELENA DOAMNA" FOCŞANI  
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE PENTRU PREPARARE HRANA LA CANTINA PROPRIE PENTRU ELEVII DIN CADRUL CSEI ELENA DOAMNA