Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare prin desfiinţare construcţie existentă şi construire grădiniţă, str. Petru Maior, nr. 4, judeţul Timiş – Execuţie lucrări şi achiziţie echipamente, dotări obiectiv" (contractul cuprinde lucrări de executie con...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare prin desfiinţare construcţie existentă şi construire grădiniţă, str. Petru Maior, nr. 4, judeţul Timiş – Execuţie lucrări şi achiziţie echipamente, dotări obiectiv" (contractul cuprinde lucrări de executie construire grădiniţă şi achiziţie de echipamente şi dotări obiectiv).
Lucrările de desfiintare constructie existenta si construire gradinita se vor realiza, în baza documentaţiei încărcate în SEAP, in termen de maxim 18 luni de la data inscrisa in ordinul de incepere al lucrarilor, din care: 16 luni pentru executia lucrărilor conform Devizului general şi 2 luni pentru livrarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor şi dotărilorconform proiectului tehnic si a cerintelor din caietul de sarcini.
Se vor contracta, astfel:
a) Lucrări de demolare/ desfiintare constructie existenta str. Petru Maior, nr. 4 din Oraşul Sânnicolau Mare;
b) Lucrări de construire gradinita pe str. Petru Maior, nr. 4 din Oraşul Sânnicolau Mare (inclusiv asigurarea utilitatilor, rezistenta, arhitectura, instalatiile sanitare interioare, instalatiile electrice interioare, sistemul de protectie cu impamantare, retea voce-date, sistemul de detectie-semnalizare-avertizare incendiu, instalatii de incalzire interioare, instalatia interioara de utilizare a gazelor).
b) Lucrări de amenajare a incintei şi de împrejmuire a proprietăţii;
c) Lucrări de amenajare a spatiilor verzi si a locului de joaca;
d) Achizitia de echipamente cu montaj, a dotarilor si a activelor necorporale necesare pentru dotarea obiectivului;
e) Remedierea eventualelor defecte aparute în Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garanţie).
Descrierea lucrărilor, caietul de sarcini, listele de cantitati, partea scrisa si plansele desenate sunt disponibile în cadrul prezentei documentaţii de atribuire.
Se vor oferta doar obiectele/capitolele precizate in fisa de date.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.