Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare prin construire grădiniţă, str. Decebal, nr. 11, judeţul Timiş – Execuţie lucrări şi achiziţie echipamente, dotări obiectiv" (contractul cuprinde lucrari de executie construire grădiniţă cu program prelungit ş...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare prin construire grădiniţă, str. Decebal, nr. 11, judeţul Timiş – Execuţie lucrări şi achiziţie echipamente, dotări obiectiv" (contractul cuprinde lucrari de executie construire grădiniţă cu program prelungit şi achiziţie de echipamente tehnologice care necesită montaj şi dotări obiectiv).
Lucrările de construire gradinita P+1E se vor realiza, în baza documentaţiei încărcate în SEAP, in termen de maxim 24 luni de la data inscrisa in ordinul de incepere al lucrarilor, din care: 18 luni pentru executia lucrărilor conform Devizului general şi 6 luni pentru livrarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor şi dotărilor conform specificaţiilor Proiectului tehnic
Se vor contracta, astfel:
a) Lucrări de construire gradinita P+1E pe str. Decebal, nr. 11 din Oraşul Sânnicolau Mare (inclusiv asigurarea utilitatilor, rezistenta, arhitectura, instalatiile sanitare interioare, instalatiile de hidranti interiori, instalatiile electrice interioare, sistemul de protectie cu impamantare, curenti slabi, sistemul de detectie si avertizare la incendiu, instalatii de incalzire cu radiatoare, instalatii incalzire pardoseala, instalatia de ventilare interioara, instalatia de utilizare a gazelor).
b) Lucrări de amenajare a incintei şi de împrejmuire a proprietăţii;
c) Lucrări de amenajare a spatiilor verzi si a locului de joaca;
d) Achizitia de echipamente care necesită montaj, a dotarilor si a activelor necorporale necesare pentru dotarea obiectivului;
e) Remedierea eventualelor defecte aparute în Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garanţie).
Descrierea lucrărilor, caietul de sarcini, listele de cantitati, partea scrisa si plansele desenate sunt disponibile în cadrul prezentei documentaţii de atribuire.
Se vor oferta doar obiectele/capitolele precizate in fisa de date.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.