Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare prin construire creşă, str. Decebal, nr. 11, judeţul Timiş” (contractul cuprinde lucrari de executie construire creşă).
Lucrările de construire creşă se vor realiza, în baza documentaţiei încărcate în SEAP, in...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare prin construire creşă, str. Decebal, nr. 11, judeţul Timiş” (contractul cuprinde lucrari de executie construire creşă).
Lucrările de construire creşă se vor realiza, în baza documentaţiei încărcate în SEAP, in termen de maxim 12 luni de la data inscrisa in ordinul de incepere al lucrarilor, conform proiectului tehnic si a cerintelor din caietul de sarcini.
Se vor contracta, astfel:
a) Lucrări de construire creşă pe str. Decebal, nr. 11 din Oraşul Sânnicolau Mare (inclusiv asigurarea utilitatilor, rezistenta, arhitectura, instalatiile electrice interioare, sistemul de protectie cu impamantare, sistemul de detectie si avertizare la incendiu, reteaua de date, voce si distrib TV interioara, sistemul de supraveghere video interioara, instalatiile sanitare interioare, instalatiile de incalzire interioare, instalatia de ventilare interioara, instalatia de utilizare a gazelor).
b) Lucrări de amenjare a incintei şi de împrejmuire a proprietăţii;
c) Remedierea eventualelor defecte aparute în Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garanţie).
Descrierea lucrărilor, caietul de sarcini, listele de cantitati, partea scrisa si plansele desenate sunt disponibile în cadrul prezentei documentaţii de atribuire.
Se vor oferta doar obiectele/capitolele precizate in fisa de date. Celelalte capitole / obiecte vor face obiectul altor contracte.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari” din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.