Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare prin construire creşă, str. Decebal, nr. 11, judeţul Timiş - Executie lucrari finalizare obiectiv Creşă - spatii verzi si loc de joaca, inclusiv dotari loc de joaca" (contractul cuprinde lucrari de executie co...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Îmbunătăţirea calităţii vieţii populaţiei din oraşul Sânnicolau Mare prin construire creşă, str. Decebal, nr. 11, judeţul Timiş - Executie lucrari finalizare obiectiv Creşă - spatii verzi si loc de joaca, inclusiv dotari loc de joaca" (contractul cuprinde lucrari de executie construire creşă – completări în vederea finalizării obiectivului, respectiv lucrări de amenajare spaţii verzi şi loc de joacă, inclusiv dotări pentru locul de joacă).
Lucrările se vor realiza, în baza documentaţiei încărcate în SEAP, in termen de maxim 60 de zile de la data inscrisa in ordinul de incepere al lucrarilor, conform proiectului tehnic si a cerintelor din caietul de sarcini.
Se vor contracta, astfel:
a) Lucrări de amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala - Amenajare spatii verzi (Cap.1.3 OB.03);
b) Lucrari de constructii si instalatiile aferente acestora - Loc de joacă (Cap.4.1 OB.06) si dotari loc de joaca (Cap.4.5 OB.06)
c) Remedierea eventualelor defecte aparute în Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garanţie).
Descrierea lucrărilor, caietul de sarcini, listele de cantitati, partea scrisa si plansele desenate sunt disponibile în cadrul prezentei documentaţii de atribuire.
Se vor oferta doar obiectele/capitolele precizate in fisa de date, avand in vedere ca celelalte capitole / obiecte fac obiectul altor contracte.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.