Drumul ce face obiectul acestei investiţii are o lungimea de 1809 m, fiind balastat, mai puţin ultima parte (km 1+500 – 1+809), cu o stare de viabilitate necorespunzătoare pentru condiţiile actuale şi de viitor ale desfăşurării circulaţiei rutiere.
Pe drumul studiata va fi adoptat un sistem rutier de tip flexibil cu pantă unică de 2,5 %, format dintr-un singur strat de asfalt aşezat pe piatră spartă, conform planşei nr.2, ...
Drumul ce face obiectul acestei investiţii are o lungimea de 1809 m, fiind balastat, mai puţin ultima parte (km 1+500 – 1+809), cu o stare de viabilitate necorespunzătoare pentru condiţiile actuale şi de viitor ale desfăşurării circulaţiei rutiere.
Pe drumul studiata va fi adoptat un sistem rutier de tip flexibil cu pantă unică de 2,5 %, format dintr-un singur strat de asfalt aşezat pe piatră spartă, conform planşei nr.2, astfel:
- strat de uzură din beton asfaltic cu pietriş concasat BAPC 16 în grosime de 6 cm;
- fundaţie din piatra spartă în grosime de 12 cm, după compactare;
- fundaţie din balast în grosime de 25 cm.
Pe toată lungimea drumului de 1809 m, partea carosabilă va fi încadrată de pene ranfort, ce se vor executa din aceeaşi material cu şi stratul de uzură.
Drumurile laterale în număr total de 9 bucăţi, 7 pe partea dreaptă şi 2 pe stânga, se vor amenaja pe o lungime de 15 m şi o lăţime de 4 m.
Pe traseul drumului pentru asigurarea continuităţii scurgerii apelor pluviale la intersecţia cu drumurile laterale s-au prevăzut rigole carosabile. Sunt prevăzute, de asemenea, şanţuri din beton cu o lungime de 429 m.
Caracteristicile principale ale construcţiei vor fi:
- lungimea drumului 1809 m
- lăţimea părţii carosabile : 4,00 m
- lăţimea platformei 5,00 m
- înălţime şanţ 0,40 m
- şanţuri din beton 429 m
- platforme de încrucişare 5 buc
Valoarea estimata a contractului 1.249.351,00 lei, este formată din:
- Construcţii şi instalaţii: 1.195.420,00 lei
- Organizare de şantier: 11.954,00 lei
Termen de execuţie: 3 luni de la primirea ordinului de începere.