Tronsonul de drum judeţean DJ153G cuprins între km 14+380-17+180 este un drum pietruit care face legătura între localităţile Iclănzel, Iclandu Mare şi Valea Iclandului şi este pe teritoriul administrativ al comunei Iclănzel. Traseul drumului proiectat are un profil transversal tip drum cu partea carosabilă de 6,00m lăţime, încadrate de benzi de încadrare de 2x0,25m, cu acostamente de 0,75 m pe fiecare parte, din piatră spar...
Tronsonul de drum judeţean DJ153G cuprins între km 14+380-17+180 este un drum pietruit care face legătura între localităţile Iclănzel, Iclandu Mare şi Valea Iclandului şi este pe teritoriul administrativ al comunei Iclănzel. Traseul drumului proiectat are un profil transversal tip drum cu partea carosabilă de 6,00m lăţime, încadrate de benzi de încadrare de 2x0,25m, cu acostamente de 0,75 m pe fiecare parte, din piatră spartă. Drumul este de clasa tehnică IV, cu o lungime de 2,8 km.Structura rutieră carosabil propusă: 4 cm mixtura asfaltică BA16 rul 50/70; 6 cm binder de criblura BAD 22.4 leg 50/70; 20 cm strat de piatra spartă; 35 cm fundaţie din material granular (balast); Geotextil – strat anticontaminator.Structura rutieră acostamente: 30cm strat de piatră spartă; 35cm fundaţie din material granular ( balast); Geotextil – strat anticontaminator.Sistem rutier trotuar: 6 cm pavaj din beton vibropresatautoblocant + 5cm strat de nisip + 20 cm balast, în lungime totală de 1903,5 ml. Scurgerea apelor se asigură prin realizarea de rigole carosabile din beton, şanţuri trapezoidale pereate cu beton, rigole ranforsate, rigole tip „J”în lungime totală de 4479 ml. Elementele de colectare şi evacuarea a apelor pluviale se executa din beton simplu sau beton armat, în funcţie de tipul elementului, de clasă C30/37, clasă de expunere XF4. Cele 4 podeţe transversale se vor executa din tuburi de beton prefabricate cu timpane din beton armat.Se vor realiza lucrări de balastare şi de betonare, respectiv podeţele aferente acceselor la proprietăţi se vor executa din tuburi corugate.Se vor amenaja drumuri laterale prin asfaltare 22 bucăţi pe o lungime de 25m şi pe 4m lăţime. În dreptul drumurilor laterale se vor executa podeţe din tuburi corugate. La km 15+065, peste Valea Iclandului se va executaun nou pod rutier cu infrastructuri din beton armat şi suprastructură din grinzi prefabricate din beton precomprimat, cu următoarele caracteristici:Lungimea totală a podului va fi de 16.00m, cu o deschidere de calcul de 9.50m.Lumina podului în sens longitudinal acestuia este de 9.00m.În sens transversal, podul are lăţimea totală de 11.80m, clasa de încărcare: E. Podul având rampe de acces cu lungimi de 2 x 50m, cu îmbrăcăminte permanentă din beton asfaltic 2 straturi, cu parte carosabilă de 2 x 3.00 m lăţime, cu lăţimea benzilor de încadrare de 2 x 0.25m, lăţimea acostamentelor de 2 x 0.75m, cu sistem rutier a părţii carosabile cu structura: 4 cm BA16, 6 cm BAD22.4, 8 cm macadam, 15 cm piatră spartă, 27 cm balast, respectivcu sistem rutier pentru acostamentecu structura: 33 cm piatră spartă şi 27 cm balast. La km 16+882, peste pârâul Comlod se va reabilita podul existent, corelată cu intervenţia la drumul judeţean DJ 153G, constând în: Ridicarea clasei de încărcare a podului la clasa E, lăţirea părţii carosabile la 7,80m, prin consolidarea infrastructurii şi înlocuirea suprastructurii; Refacerea zonelor de racordare şi a rampelor; Amenajarea albiei.