Feedback
I.D.: 93823587

HRANA USCATA PENTRU ANIMALE DE SERVICIU 2024-2025

Data publicarii
27.02.24 Exista 47.663 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15713000-9
Termenul limita pentru depunere:
12.03.24
Pretul estimativ:
186.000,00 RON - 186.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1205754.pdf
  2. FORMULARE EDITABIL_semnat.docx
  3. FORMULARE_semnat.pdf
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie, de furnizare produse, pentru o perioadă de 12 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, achiziţia constând în: - furnizare concentrat uscat pentru hrănirea câinilor de serviciu adulţi şi junior aflati in dotarea I.T.P.F. Sighetu Marmatiei. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitări...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie, de furnizare produse, pentru o perioadă de 12 luni, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei, achiziţia constând în: - furnizare concentrat uscat pentru hrănirea câinilor de serviciu adulţi şi junior aflati in dotarea I.T.P.F. Sighetu Marmatiei. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, o singura data, in a 3-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, astfel: – Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6; – Termen de raspuns al autoritatii la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare – a 3 a zi; Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire /răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu