Feedback
I.D.: 67649921

Hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere

Data publicarii
31.03.22 Exista 75.469 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15711000-5
Pretul estimativ:
454.986,00 RON - 454.986,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN SILVICULTURA "MARIN DRĂCEA" - Staţiunea de Cercetare - Dezvoltare şi Experimentare Producţie Bistriţa, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează încheierea unui Acord cadru de achiziţie Hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere, cu niveluri minime ale conţinutului de proteină animală şi grăsime animală specificate în ...
1. INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN SILVICULTURA "MARIN DRĂCEA" - Staţiunea de Cercetare - Dezvoltare şi Experimentare Producţie Bistriţa, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează încheierea unui Acord cadru de achiziţie Hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere, cu niveluri minime ale conţinutului de proteină animală şi grăsime animală specificate în caietul de sarcini. Achiziţionarea produselor se va face în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Obiectul achiziţiei: Furnizare hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere, cu niveluri minime ale conţinutului de proteină animală şi grăsime animală specificate în caietul de sarcini. Contextul achiziţiei: I.N.C.D.S "Marin Drăcea" este persoană juridică de drept public care îşi desfăşoară activitatea în coordonarea Autorităţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţifică şi Inovare (ANCSI), organ de specialitate, cu personalitate juridică, aflat în subordinea Ministerului Cercetării, Inovării şi Digitalizării şi este specializată în cercetare ştiinţifică, dezvoltare tehnologică, proiectare de investiţii, acordarea de consultanţă tehnică de specialitate, precum şi pentru implementarea de tehnologii noi în vederea gestionării durabile a pădurilor. Produsele ce fac obiectul acestei achiziţii sunt necesare pentru creşterea şi dezvoltarea în condiţii normale a efectivului de peşti din păstrăvăria I.N.C.D.S "MARIN DRACEA" din localitatea Gilău, jud. Cluj. Cantităţile s-au estimat având în vedere necesarul autorităţii la nivelul I.N.C.D.S. Marin Drăcea – S.C.D.E.P. Bistriţa, la momentul actual. Deoarece obiectul achiziţiei îl constituie furnizarea de hrană pentru păstrăv, în funcţie de stadiul de dezvoltare al acestuia, el trebuie hrănit constant cu acelaşi tip de furaj. Pe parcursul dezvoltării fiziologice a păstrăvului de la stadiul de alevin şi până la comercializare metabolismul trebuie păstrat în aceiaşi parametrii, fără să apară dezechilibre care pot influenţa negativ dezvoltarea, sporul în greutate şi/sau supravieţuirea, sau mortalitatea. Schimbarea tipului de furaj pe parcursul dezvoltării fiziologice este contraindicată întucât provoacă dereglări metabolice, scaderea sporului şi marirea mortalităţii. Soluţia optimă este ca întreg lotul de hrană sa fie de la acelaş producător, cu aceiaşi compoziţie de premixuri, vitamine, proteine şi aminjoacizi. Durată acordu-cadru: Durata acordului cadru este de 12 luni de la data semnării acestuia, sau până la acoperirea valorilor maxime prevăzute în documentaţie şi va fi încheiat cu un singur operator economic. În funcţie de necesităţile reale ale INCDS Marin Dracea, se estimează că se vor încheia, la intervale de 6 luni, contracte subsecvente. În baza contractelor subsecvente, autoritatea contractantă va lansa comanda în funcţie de necesităţile proprii. Furnizorul va livra la adresa subunităţii indicată de către achizitor întreaga cantitate de produse comandate pentru respectiva adresă de livrare, pe proprie cheltuială, în maxim 14 zile lucrătoare din momentul efectuării comenzii ferme de către achizitor. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent au fost estimate la nivelul unei jumătaţi din cantitatile acordului cadru prevazute în caietul de sarcini. Astfel, se estimează: minim 15120 kg hrană si maxim 30240 kg hrană. Cantitati estimate pentru cel mai mare contract subsecvent au fost estimate la nivelul unei jumătăţi din cantitatea maximă a acordului cadru prevazută în caietul de sarcini. Astfel, se estimează 30240 kg hrană. Procedura de achiziţie, conf. art. 7 alin (2) si art. 68 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice – procedură simplificată, cu modalitatea de desfăşurare a procedurii de atribuire – on line în SICAP Conform art. 141 (3) din Legea 98/2016 şi art. 9, alin. (3) din HG 395/2016. Lotizarea în cadrul achiziţiei nu este necesară deoarece autoritatea contractantă solicită o singură categorie de produse, respectiv furaj extrudat pentru păstrăv şi nu se justifică structurarea acestora pe loturi. Acestea urmează a fi livrate într-o singură locaţie, respectiv localitatea Gilău, jud. Cluj. S-a optat pentru încheierea unui acord cadru pentru că autortatea nu poate estima clar cantitatea de furaje necesare în perioada contractată, aceasta depinzând de situaţiile apărute în dinamica dezvoltării păstrăvilor. Termenul de evaluare a ofertelor este de 3 luni de la data deschiderii acestora. Această perioadă se poate prelungi, în cazuri temeinic justificate, aducându-se la cunoştinţa operatorilor economici implicaţi în procedură în termen de maximum două zile de la aprobarea deciziei de prelungire, conform art. 214 alin. (3) din Legea 98/2016. Numarul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 5 zile, iar autoritatea contractantă răspunde tuturor solicitărilor cu cel mult 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Valoarea acordului cadru (lei, exclusiv TVA): - valoarea minima: 227.493,00 lei; - valoarea maxima: 454.986,00 lei. Valorile au fost stabilite conf. art. 11 şi art. 12 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. La estimarea valorii s-au avut în vedere ofertele de specialitate pentru aceste tipuri de produse conform referatului de necesitate care a stat la baza prezentei proceduri. Valoarea celui mai mare contract subsecvent (lei, exclusiv TVA): 227.493,00 lei. Valoarea a fost estimată luând în considerare cantităţile prevăzute în caietul de sarcini pentru cel mai mare contract subsecvent estimat a fi încheiat de către autoritatea contractantă. Garanţia de participare stabilită este, conform art. 35 din HG nr. 395/2016 – în cuantum de 1% din valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, respectiv: 2274,93 lei. Garanţia de participare se va constitui conf. art. 36 din HG nr. 395/2016 fie prin virament bancar, fie printr-un instrument de garantare emis de o instituţie de credit din România, sau din alt stat, sau de o societate de asigurări, în condiţiile legii, până la data şi ora limită de depunere a ofertelor. INCDS poate solicita în original, potrivit art. 123 alin. (4) din HG Nr. 395/2016, orice document cu regim special (spre exemplu scrisorile de garanţie, poliţele de asigurare etc.) a cărui valabilitate este condiţionată de prezentarea în aceasta formă. În situaţia depunerii garanţiei prin virament bancar, contul utilizat este : RO57 BRDE 060S V473 5940 0600 deschis la BRD, Sucursala Bistrita. Perioada de valabilitate a garanţiei de participare este de 3 luni de la termenul limită de depunere a ofertelor. Sursele de finanţare prin care se asigură fondurile necesare în vederea îndeplinirii acordului cadru de achiziţie publică: fonduri proprii. I.N.C.D.S "Marin Drăcea", aprobare P.A.A.P. 2022 - Secţia cercetare şi experimentare producţie Cluj-Napoca, poziţia 6. Criteriul de atribuire: Pentru determinarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, Autoritatea contractantă va aplica criteriul de atribuire:- cel mai bun raport calitate – preţ. Va fi declarată câştigătoare oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic, conform punctajului - PUNCTAJ TOTAL (PT), calculat în baza algoritmului de calcul prezentat mai jos, cu respectarea condiţiilor tehnice şi de calitate impuse prin caietul de sarcini. În cazul în care se constată că ofertele clasate pe primul loc au preţuri egale se va solicita depunerea unei noi oferte financiare cu noi preţuri. Depunerea acestora se va face în SEAP. Formularul de ofertă trebuie însotit de centralizatorul de preţuri.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de achizitie hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere, INCDS MARIN DRACEA - Pastravaria Gilau  
Acord cadru de achiziţie Hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere, cu niveluri minime ale conţinutului de proteină animală şi grăsime animală specificate în caietul de sarcini  
Acord cadru de achiziţie Hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii, INCDS MARIN DRACEA - S.C.D.E.P.- Bistriţa, Păstrăvăria Gilău  
Contract de achiziţie pentru furnizarea de echipament de protecţie, îmbrăcăminte şi încălţăminte de protecţie, aferent personalului de teren din activitatea de cercetare-dezvoltare din cadrul Secţiei de dezvoltare tehnologică Bistriţa 21.11.23
Contract de achiziţie pentru furnizarea de echipament de protecţie, îmbrăcăminte şi încălţăminte de protecţie, aferent personalului de teren din activitatea de cercetare-dezvoltare din cadrul Secţiei de dezvoltare tehnologică Bistriţa 25.09.23
Contract de achiziţie pentru furnizarea de echipament de protecţie, îmbrăcăminte şi încălţăminte de protecţie, aferent personalului de teren din activitatea de cercetare-dezvoltare din cadrul Secţiei de dezvoltare tehnologică Bistriţa 25.09.23
Furnizare de îmbracaminte de uz profesional si încaltaminte de protectie pentru personalul silvic din cadrul I.N.C.D.S. MARIN DRACEA S.C.D.E.P. BISTRIŢA- SECŢIA DEZVOLTARE 30.12.19
Echipament de teren, aferent personalului de teren din activitatea de dezvoltare a I.N.C.D.S. "Marin Drăcea" S.C.D.E.P. Bistriţa - Secţia de dezvoltare tehnologică Bistriţa, conform anexei 6c din CCM 2020-2021 22.11.21
Contract de achizitie produse informatice – Global Mapper 04.12.19
Acordului-cadru de furnizare cartuse, tonere si alte consumabile pentru fotocopiatoare, imprimante, plottere si faxuri - "INCDS MARIN DRACEA - zona de Centru-Vest" 16.08.23