Feedback
I.D.: 87714235

Hrană participanţi activităţi (gustare / copil / zi / şedinţă)

Data publicarii
06.10.23 Exista 52.037 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811510-4
Termenul limita pentru depunere:
11.10.23
Pretul estimativ:
77.567,00 RON - 77.567,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini formulare contract.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea de sendvişuri în cantitatea şi caracteristicile solicitate prin Caietul de Sarcini, atasat prezentului anunţ publicitar.Condiţii de livrare şi recepţieLivrarea se va face pe bază de comandă din partea celor 3 unităţi şcolare unde se va livra hrana (Şcoala Gimnazială nr. 3 Râşnov, Şcoala Gimnazială nr. 3 Codlea şi Şcoala Gimnazială Cristian).Porţiile livrate vor fi comunicate cu o săptămână înainte pentru fiecare ...
Furnizarea de sendvişuri în cantitatea şi caracteristicile solicitate prin Caietul de Sarcini, atasat prezentului anunţ publicitar.Condiţii de livrare şi recepţieLivrarea se va face pe bază de comandă din partea celor 3 unităţi şcolare unde se va livra hrana (Şcoala Gimnazială nr. 3 Râşnov, Şcoala Gimnazială nr. 3 Codlea şi Şcoala Gimnazială Cristian).Porţiile livrate vor fi comunicate cu o săptămână înainte pentru fiecare şcoală, confirmarea exactă efectuându-se în ziua livrării până la ora 9,30. Livrarea se va efectua între orele 11,00-13,00. Furnizarea produselor se va face pe baza comenzii emise de achizitor;Livrarea se va face la locaţia aleasă de achizitor; Recepţia se va face la destinaţie pe bază de Proces verbal de predare primire, în cazul în care nu corespund cerinţelor, produsele vor fi refuzate, furnizorul având obligaţia de a le înlocui în aceeaşi zi.Furnizorul va suporta cheltuielile legate de livrarea produselor la sediul indicat de beneficiar.Furnizorul va suporta cheltuielile legate de livrarea porţiilor de hrană la sediul indicat de beneficiar.Furnizorul trebuie să asigure condiţiile igienico-sanitare prevăzute de actele normative în vigoare pentru depozitarea si păstrarea produselor agroalimentare si pentru prepararea si transportul hranei.Produsele livrate vor fi însoţite de documente legale prevăzute de legislaţia în vigoare.Ofertantul devenit contractor îşi asuma integral responsabilitatea pentru orice probleme de sănătate cauzate de o calitate necorespunzatoare a produselorOfertantul devenit contractor trebuie să transporte şi să distribuie hrana către destinaţiile finale conform solicitărilor achizitorului cu mijloace de transport autorizate, în conformitate cu normele de igienă în vigoareIn cazul in care se vor constata abateri care pot conduce la consecinţe grave pentru starea de sănătate a beneficiarilor, achizitorul are dreptul sa oprească distribuirea hranei, iar ofertantul devenit contractor pentru furnizarea produselor va fi obligat sa înlocuiască alimentele sau hrana în cauza cu altele/alta corespunzătoare, fără a pretinde plăţi suplimentare pentru aceasta, în termen de 2 (doua) ore de la primirea notificării.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu