Obiectivul angajamentului este asigurarea anuala a unui audit independent al Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Hunedoara, în perioada 2014 – 2020.
Obiectul angajamentului il reprezinta verificarea cheltuielilor incluse in Cererile de Rambursare (CR) – Cerere intermediara si/sau finala aferente Contractului de Finantare nr. 1660/23.08.2022, realizarea procedurilor agreate cu ...
Obiectivul angajamentului este asigurarea anuala a unui audit independent al Proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Hunedoara, în perioada 2014 – 2020.
Obiectul angajamentului il reprezinta verificarea cheltuielilor incluse in Cererile de Rambursare (CR) – Cerere intermediara si/sau finala aferente Contractului de Finantare nr. 1660/23.08.2022, realizarea procedurilor agreate cu privire la CR si emiterea de catre auditor a Rapoartelor Constatarilor Factuale, pentru Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Hunedoara, în perioada 2014 – 2020.
Clauză suspensivă:
“Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică esteiniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-secu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 99/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 394/2016, cu modificările şi completările ulterioare,Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie.
În cazul în care, desi vor fi initiate demersurile legale necesare, nu va fi posibila obtinerea finantarii investitiei, respectiv contractul de finantare nu se va semna in termenul de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 225, alin. 1 litera c teza 2 din legea99/2016.
In drept art 164 alin 1 din legea 99/2016, art. 22 (2) HG 394/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire,indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreagarăspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.