Executie lucrari aferente contractului „HD-CL-R5 –Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor
de canalizare in orasul Hateg si comunele Santamaria Orlea, Totesti, Rachitova si Rau de Mori”Termenul limita pana la care
operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este: 18 de zile inainte de d...
Executie lucrari aferente contractului „HD-CL-R5 –Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor
de canalizare in orasul Hateg si comunele Santamaria Orlea, Totesti, Rachitova si Rau de Mori”Termenul limita pana la care
operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este: 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor
de clarificari: cu cel putin 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Entitatea Contractanta va raspunde doar
la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv 18 zile inainte
de data limita pentru depunerea ofertelor.„Clauză suspensivă”:Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este
inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, însensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată
de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare
la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile
Legii 99/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă
precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției
vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, desi vor fi initiate demersurile
legale necesare, nu va fi posibila obtinerea finantarii investitiei, respectiv contractul de finantare nu se va semna in termenul
de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, in conditiile in care nu
exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 225, alin. 1 litera c teza 2 din legea99/2016.In drept
art 164 alin 1 din legea 99/2016, art. 22 (2) HG 394/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertanții din cadrul
acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul
anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată
asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale
de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi
în situația descrisă.