Executie lucrari aferente contractului „HD-CL-R3 – Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor
de canalizare in orasele Simeria, Geoagiu, Geoagiu, Calan, Comuna Certeju de Jos si Bretea Romana”Termenul limita pana la
care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de
atribuire este: 18 zile inainte ...
Executie lucrari aferente contractului „HD-CL-R3 – Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor
de canalizare in orasele Simeria, Geoagiu, Geoagiu, Calan, Comuna Certeju de Jos si Bretea Romana”Termenul limita pana la
care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de
atribuire este: 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde
solicitarilor de clarificari: cu cel putin 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Entitatea Contractanta va
raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv
18 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.„Clauză suspensivă”:Procedura de atribuire a contractului de achiziție
publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, însensul că încheierea contractului de achiziție publică
este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în
vedere dispozițiile Legii 99/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile
necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, desi vor fi
initiate demersurile legale necesare, nu va fi posibila obtinerea finantarii investitiei, respectiv contractul de finantare
nu se va semna in termenul de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept,
in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 225, alin. 1 litera c teza
2 din legea99/2016.In drept art 164 alin 1 din legea 99/2016, art. 22 (2) HG 394/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertanții
din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu
în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost
notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor
speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar
putea suferi în situația descrisă.