Executie lucrari aferente contractului „HD-CL-R3 – Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor
de canalizare in orasele Simeria, Geoagiu, Geoagiu, Calan, Comuna Certeju de Jos si Bretea Romana”Termenul limita pana la
care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de
atribuire este: 18 zile inainte ...
Executie lucrari aferente contractului „HD-CL-R3 – Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor
de canalizare in orasele Simeria, Geoagiu, Geoagiu, Calan, Comuna Certeju de Jos si Bretea Romana”Termenul limita pana la
care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de
atribuire este: 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde
solicitarilor de clarificari: a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Entitatea Contractanta va raspunde
doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv 18 zile
inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Clauză suspensivă:“Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică
esteinițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată
de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare
la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile
Legii 99/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă
precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției
vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele
bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se
va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.225 alin.(1)
lit.c) teza 2 din Legea 99/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție
publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare
pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea
Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă
utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii
pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel
încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.