Executie lucrari aferente contractului "HD-CL-R1 Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor de canalizare in orasul Brad si comunele Criscior, Ribita, Baia de Cris, Luncoiu de Jos, Baita si Valisoara"
Termenul limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 18 de zile inainte de data...
Executie lucrari aferente contractului "HD-CL-R1 Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor de canalizare in orasul Brad si comunele Criscior, Ribita, Baia de Cris, Luncoiu de Jos, Baita si Valisoara"
Termenul limita pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 18 de zile inainte de data limita de depunerea ofertelor.
Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari: cu cel putin 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Entitatea Contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificrari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv 18 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
"Clauză suspensivă":
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, însensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 99/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 394/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie.
În cazul în care, desi vor fi initiate demersurile legale necesare, nu va fi posibila obtinerea finantarii investitiei, respectiv contractul de finantare nu se va semna in termenul de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 225, alin. 1 litera c teza 2 din legea99/2016.
In drept art 164 alin 1 din legea 99/2016, art. 22 (2) HG 394/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.