Executie lucrari aferente contractului „HD-CL-R1 Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor
de canalizare in orasul Brad si comunele Criscior, Ribita, Baia de Cris, Luncoiu de Jos, Baita si Valisoara”Termenul limita
pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire este: 18 de zile...
Executie lucrari aferente contractului „HD-CL-R1 Extinderea si reabilitarea retelelor de distributie apa potabila si a retelelor
de canalizare in orasul Brad si comunele Criscior, Ribita, Baia de Cris, Luncoiu de Jos, Baita si Valisoara”Termenul limita
pana la care operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire este: 18 de zile inainte de data limita de depunerea ofertelor.Termenul pana la care entitatea contractanta va
raspunde solicitarilor de clarificari: cu cel putin 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Entitatea Contractanta
va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv
18 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Clauză suspensivă:“Procedura de atribuire a contractului de achiziție
publică esteinițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică
este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având
în vedere dispozițiile Legii 99/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile
necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent
de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura
de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile
art.225 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 99/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului
de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată
răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent
dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei
proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreagarăspundere în raport
cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva
este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura
de atribuire este anulata