Contractul este un Contract de proiectare si executie pentru o instalatie de uscare a namolului cu toate componentele de
constructii si tehnologice care acopera procesele de transport, producere, uscare, depozitare si livrare. De asemenea, contractul
mai include instalatii conexe pentru statia de epurare (tocator, cantar, instalatie de spalare a namolului vidanjat, gratar
rar automat la intrarea in stati...
Contractul este un Contract de proiectare si executie pentru o instalatie de uscare a namolului cu toate componentele de
constructii si tehnologice care acopera procesele de transport, producere, uscare, depozitare si livrare. De asemenea, contractul
mai include instalatii conexe pentru statia de epurare (tocator, cantar, instalatie de spalare a namolului vidanjat, gratar
rar automat la intrarea in statia apelor uzate din colectorul principal in statiile de epurare Deva si Hunedoara, instalatii
de distibutie si instalatii de utilizare gaze naturale pentru cele doua statii de epurare).Durata de derulare a contractului
este de 18 de luni.Se adaugaperioada de garantie care este de minim 36 de luni de la semnareaprocesului verbal de receptie
la terminarealucrarilor.Termenul limita pana la care operatorii economici audreptul de a solicitaclarificarisauinformatiisuplimentare
in legatura cu documentatia de atribuire este: 18 de zileinainte de data limita de depunere a ofertelor.Termenul pana la care
entitateacontractanta va raspundesolicitarilor de clarificari: cu cel putin 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.EntitateaContractanta
va raspundedoar la solicitarile de clarificariadresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv
18 zileinainte de data limita pentrudepunereaofertelor.„Clauză suspensivă”:Procedura de atribuire a contractului de achiziție
publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, însensul că încheierea contractului de achiziție publică
este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor
referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în
vedere dispozițiile Legii 99/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 394/2016, cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile
necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, desi vor fi
initiate demersurile legale necesare, nu va fi posibila obtinerea finantarii investitiei, respectiv contractul de finantare
nu se va semna in termenul de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept,
in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 225, alin. 1 litera c teza
2 din legea99/2016.In drept art 164 alin 1 din legea 99/2016, art. 22 (2) HG 394/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertanții
din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu
în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost
notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor
speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar
putea suferi în situația descrisă.