Contractul este un Contract de proiectare si executie pentru o instalatie de uscare a namolului cu toate componentele de constructii si tehnologice care acopera procesele de transport, producere, uscare, depozitare si livrare. De asemenea, contractul mai include instalatii conexe pentru statia de epurare (tocator, cantar, instalatie de spalare a namolului vidanjat, gratar rar automat la intrarea in statia apelor uzate din...
Contractul este un Contract de proiectare si executie pentru o instalatie de uscare a namolului cu toate componentele de constructii si tehnologice care acopera procesele de transport, producere, uscare, depozitare si livrare. De asemenea, contractul mai include instalatii conexe pentru statia de epurare (tocator, cantar, instalatie de spalare a namolului vidanjat, gratar rar automat la intrarea in statia apelor uzate din colectorul principal in statiile de epurare Deva si Hunedoara, instalatii de distibutie si instalatii de utilizare gaze naturale pentru cele doua statii de epurare).
Durata de derulare a contractului este de 18 de luni.
Se adaugaperioada de garantie care este de minim 36 de luni de la semnareaprocesului verbal de receptie la terminarealucrarilor.
Termenul limita pana la care operatorii economici audreptul de a solicitaclarificarisauinformatiisuplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 18 de zileinainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul pana la care entitateacontractanta va raspundesolicitarilor de clarificari: cu cel putin 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
EntitateaContractanta va raspundedoar la solicitarile de clarificariadresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, respectiv 18 zileinainte de data limita pentrudepunereaofertelor.
"Clauză suspensivă":
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, însensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 99/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 394/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie.
În cazul în care, desi vor fi initiate demersurile legale necesare, nu va fi posibila obtinerea finantarii investitiei, respectiv contractul de finantare nu se va semna in termenul de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art. 225, alin. 1 litera c teza 2 din legea99/2016.
In drept art 164 alin 1 din legea 99/2016, art. 22 (2) HG 394/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.