Feedback
I.D.: 73671783

Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica

Data publicarii
01.10.22 Exista 67.029 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197642-8
Pretul estimativ:
3.167.899,16 RON - 3.167.899,16 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 3144/15.06.2022, intocmit Sef Serviciu Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, s-a estimat ca in cei doi ani de derulare a viitorului acord cadru se vor inregistra urmatoarele consumuri de hatie copiator, necesara Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova si unitatilor subordonate: ...
Conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 3144/15.06.2022, intocmit Sef Serviciu Administrativ, Investitii si Achizitii din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, s-a estimat ca in cei doi ani de derulare a viitorului acord cadru se vor inregistra urmatoarele consumuri de hatie copiator, necesara Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova si unitatilor subordonate: Acord cadru cantitati/valori:-Cantitate MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A3 - 360 topuri,-Cantitate MINIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A3 - 15 topuri;-Cantitate MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A 4 - 150 000 topuri,-Cantitate MINIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A 4 - 5000 topuri; Valoarea totala estimata fara TVA a Acordului Cadru Valoare minima acord cadru 105.735.29 lei fără TVA şi maxima acord cadru 3.167.899.16 lei fără TVA. -Valoare MAXIMA estimata hârtie copiator A3 ACORD CADRU – 16638.66 lei fără TVA, -Valoare MINIMA estimata hârtie copiator A3 ACORD CADRU- 693.28 lei fără TVA; -Valoare MAXIMA estimata hârtie copiator A4 ACORD CADRU– 3.151.260.50 lei fără TVA, -Valoare MINIMA estimata hârtie copiator A4 ACORD CADRU - 105.042.01 lei fără TVA; Contracte subsecvente cantitati/valori:- Cantitate MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT hartie copiator A3 = 15 topuri;- Cantitate MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT hartie copiator A3 = 180 topuri;- Cantitate MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT hartie A4 = 3000 topuri;- Cantitate MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT hartie copiator A4 = 57 000 topuri; Valoarea totala estimata fara TVA a Contractelor subsecvente -Valoare MINIMA estimata hârtie copiator A3 CONTRACT SUBSECVENT - 693.28 lei fara TVA; -Valoare MAXIMA estimata hârtie copiator A3 CONTRACT SUBSECVENT - 8.319.33 lei fara TVA; -Valoare MAXIMA estimata hârtie copiator A4 CONTRACT SUBSECVENT – 1.197.478.99 lei fără TVA, -Valoare MINIMA estimata hârtie copiator A4 CONTRACT SUBSECVENT - 63.025.21 lei fără TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Hârtie copiator pentru buna desfasurare a activitatii Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea, Directia Regionala Vamala Craiova; 25.02.20
Acord Cadru pentru furnizarea de gaz petrolier lichefiat (GPL) necesar centralei termice de la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Horezu din cadrul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Valcea, din subordinea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova; ACEASTA PROCEDURA ESTE RELUAREA UNEI PROCEDURI CARE A FOST ANULATA.  
Servicii de mentenanţă, respectiv de întreţinere şi reparaţii pentru sistemele de securitate (antiefractie, supraveghere video TVCI si control acces), aflate in folosinta D.G.R.F.P. Craiova si unitatilor subordonate  
Servicii de mentenanţă, respectiv de întreţinere şi reparaţii pentru sistemele de securitate (antiefractie, supraveghere video TVCI si control acces), aflate in folosinta D.G.R.F.P. Craiova si unitatilor subordonate  
Acord cadru de servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii si ITP ) pentru autovehicule speciale MERCEDES BENZ SPRINTER blindate ce deservesc AJFP Dolj si AJFP Gorj, apartinand parcului auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 7174/ 01.10.2018 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 3825/03.09.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii.  
Acord cadru furnizare de gaz petrolier lichefiat ( GPL ) necesar centralei de la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Horezu si motorina vrac necesar centralelor pe baza de motorina de la SFO Orsova, SFO Strehaia, SFO Corabia si SFO Gura Lotrului; 04.10.21
Acord cadru furnizare de gaz petrolier lichefiat ( GPL ) necesar centralei de la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Horezu si motorina vrac necesar centralelor pe baza de motorina de la SFO Orsova, SFO Strehaia, SFO Corabia si SFO Gura Lotrului;  
Acord cadru furnizare de gaz petrolier lichefiat ( GPL ) necesar centralei de la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Horezu si motorina vrac necesar centralelor pe baza de motorina de la SFO Orsova, SFO Strehaia, SFO Corabia si SFO Gura Lotrului;  
ACORD CADRU de SERVICII FINANCIARE (DE CASIERIE) de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit pentru Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica din cadrul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Gorj - Serviciul Trezorerie si Contabilitate Publica Motru  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter