Proiectul din care face parte si contractul ce va fi semnat in urma prezentei proceduri este un proiect cu finantare europeana semnat cu I.N.E.A. - ”Innovation and Networks Executive Agency”, si in care sunt implicate I.L.R. Logistica Romania S.R.L., Primaria Giurgiu si Zona Libera Giurgiu.
In cadrul acestui proiect s-a mai initiat procedura de atribuire care face obiectul anuntului de participare nr. 168111.
Portul Giurgi...
Proiectul din care face parte si contractul ce va fi semnat in urma prezentei proceduri este un proiect cu finantare europeana semnat cu I.N.E.A. - ”Innovation and Networks Executive Agency”, si in care sunt implicate I.L.R. Logistica Romania S.R.L., Primaria Giurgiu si Zona Libera Giurgiu.
In cadrul acestui proiect s-a mai initiat procedura de atribuire care face obiectul anuntului de participare nr. 168111.
Portul Giurgiu situat la km fluvial 493 al Dunarii, în proximitatea orasului Bucure?ti ?i a portul bulgar Ruse, este o intersec?ie de fluxuri ?i de transbordare a marfurilor între caile navigabile interioare, transportul feroviar ?i rutier. Actualizarea infrastructurii sale va contribui la consolidarea legaturilor între diferitele moduri de transport, care sa permita o cre?tere a transportului de marfuri manipulate de-a lungul sec?iunii române a Dunarii ?i coridorul global Rin-Dunare al re?elei centrale. Lucrarile de construc?ie prevazute în prezenta ac?iune va avea ca scop sa dezvolte Giurgiu ca un port verde, care cuprinde protec?ia mediului ?i a climei.
Obiectivele generale ale proiectului sunt:
- Îmbunata?irea calita?ii infrastructurii portuare existente în România pe Coridorul Rin-Dunare;
- Cre?terea capacita?ii prin modernizarea infrastructurii de baza existente a portului Giurgiu ?i prin achizi?ionarea de facilita?i pentru cre?terea încarcarii ?i transbordare în port;
- Transformarea portului Giurgiu în primul ”Port Verde al Dunarii bazat pe Declara?ia comuna privind principiile directoare pentru dezvoltarea naviga?iei interioare în bazinul fluviului Dunarea (ICPDR, Comisia Dunarii, Sava Comisia, 2008);
- Sprijinirea divizarii modale, prin promovarea utilizarii transportului pe cai navigabile interioare ?i eliminarea blocajelor prin construirea legaturilor lipsa cu re?elele de naviga?ie interioara /rutiere/feroviare.
Scopul proiectului consta in:
- Construirea legaturilor lipsa cu caile rutiere, feroviare ?i caile navigabile interioare;
- Construirea unui terminal trimodal acoperit (pentru toate anotimpurile/tipurile de vreme);
- Dezvoltarea ?i implementarea unui sistem de lan? de aprovizionare în cadrul terminalului intermodal;
- Modernizarea infrastructurii de baza portuare;
- Aplicarea pentru obtinerea certificarii EMAS pentru terminal trimodal all-whether.
Consecvent celor de mai sus, obiectivul prezentei procedurii de atribuire consta in executia unei linii ferate industriale.
Valoarea estimata fara TVA: 2.013.214,52 euro din care 1.830.195,02 euro reprezinta valoarea lucrarilor fara cota de diverse si neprevazute iar suma de 183.019,50 euro reprezinta cheltuielile diverse si neprevazute, respectiv 10.00% din valoarea de referinta.