Proiectul din care face parte si contractul ce va fi semnat in urma prezentei proceduri este un proiect cu finantare europeana semnat cu INEA – „Innovation and Networks Executive Agency”, si in care sunt implicate ILR Logistica Romania SRL, Primaria Giurgiu si Zona Libera Giurgiu., In cadrul acestui proiect s-a mai initiat procedura de atribuire care face obiectul anuntului de participare nr. 168111., Portul Giurgiu situat ...
Proiectul din care face parte si contractul ce va fi semnat in urma prezentei proceduri este un proiect cu finantare europeana semnat cu INEA – „Innovation and Networks Executive Agency”, si in care sunt implicate ILR Logistica Romania SRL, Primaria Giurgiu si Zona Libera Giurgiu., In cadrul acestui proiect s-a mai initiat procedura de atribuire care face obiectul anuntului de participare nr. 168111., Portul Giurgiu situat la km fluvial 493 al Dunarii, în proximitatea orasului Bucuresti si a portul bulgar Ruse, este o intersectie de fluxuri si de transbordare a marfurilor între caile navigabile interioare, transportul feroviar si rutier. Actualizarea infrastructurii sale va contribui la consolidarea legaturilor între diferitele moduri de transport, care sa permita o crestere a transportului de marfuri manipulate de-a lungul sectiunii române a Dunarii si coridorul global Rin-Dunare al retelei centrale. Lucrarile de constructie prevazute în prezenta actiune va avea ca scop sa dezvolte Giurgiu ca un port verde, care cuprinde protectia mediului si a climei., Obiectivele generale ale proiectului sunt:, — Îmbunatatirea calitatii infrastructurii portuare existente în România pe Coridorul Rin-Dunare;, — Cresterea capacitatii prin modernizarea infrastructurii de baza existente a portului Giurgiu si prin achizitionarea de facilitati pentru cresterea încarcarii si transbordare în port;, — Transformarea portului Giurgiu în primul „Port Verde al Dunarii” bazat pe „Declara?ia comuna privind principiile directoare pentru dezvoltarea navigatiei interioare în bazinul fluviului Dunarea” (ICPDR, Comisia Dunarii, Sava Comisia, 2008);, — Sprijinirea divizarii modale, prin promovarea utilizarii transportului pe cai navigabile interioare si eliminarea blocajelor prin construirea legaturilor lipsa cu retelele de navigatie interioara /rutiere/feroviare., Scopul proiectului consta in:, — Construirea legaturilor lipsa cu caile rutiere, feroviare si caile navigabile interioare;, — Construirea unui terminal trimodal acoperit (pentru toate anotimpurile/tipurile de vreme);, — Dezvoltarea si implementarea unui sistem de lant de aprovizionare în cadrul terminalului intermodal;, — Modernizarea infrastructurii de baza portuare;, — Aplicarea pentru obtinerea certificarii EMAS pentru terminal trimodal „all-whether”., Consecvent celor de mai sus, obiectivul prezentei procedurii de atribuire consta in executia unei linii ferate industriale., Valoarea estimata fara TVA: 2 013 214,52 EUR din care 1 830 195,02 EUR reprezinta valoarea lucrarilor fara cota de diverse si neprevazute iar suma de 183 019,50 EUR reprezinta cheltuielile diverse si neprevazute, respectiv 10.00 % din valoarea de referinta.