Feedback
I.D.: 41324361

Hârtie copiator pentru buna desfasurare a activitatii Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea, Directia Regionala Vamala Craiova;

Data publicarii
22.01.20 Exista 72.173 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197642-8
Termenul limita pentru depunere:
25.02.20
Pretul estimativ:
117.275,00 RON - 2.814.600,00 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini hartie copiator.pdf
  2. formular oferta hartie copiator.pdf
  3. model contract subsecv.hartie.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare de produse “Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" necesara DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVA şi unitatilor subordonate; Conform caietului de sarcini nr. CRR-DSI 6136/17.12.2019. -Cantitate MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A3 - 360 topuri (valoare estimata = 9000.00 lei fara TVA); -Cantitate MINIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A3 - 15 topuri (valoa...
Furnizare de produse “Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica" necesara DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVA şi unitatilor subordonate; Conform caietului de sarcini nr. CRR-DSI 6136/17.12.2019. -Cantitate MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A3 - 360 topuri (valoare estimata = 9000.00 lei fara TVA); -Cantitate MINIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A3 - 15 topuri (valoare estimata = 375.00 lei fara TVA); -Cantitate MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A 4 - 200400 topuri(valoare estimata = 2805600.00 lei fara TVA); -Cantitate MINIMA estimata a ACODULUI CADRU Hârtie copiator A 4 - 8350.00 topuri(valoare estimata = 116900.00 lei fara TVA); - Cantitate minima estimata a unui contract subsecvent hartie copiator A3 = 15 topuri (valoare estimata = 375.00 lei fara TVA); - Cantitate maxima estimata a unui contract subsecvent hartie copiator A3 = 180 topuri (valoare estimata = 4500.00 lei fara TVA); - Cantitate minima estimata a unui contract subsecvent hartie A4 = 8350.00 topuri (valoare estimata = 116900.00 lei fara TVA); - Cantitate maxima estimata a unui contract subsecvent hartie copiator A4 = 100200 topuri (valoare estimata = 1402800.00 lei fara TVA); Valoarea estimata fara TVA, a acordului cadru: intre 117275.00 lei, fără TVA si 2814600.00 lei, fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica  
Acord cadru de servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj-Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Biroul de Trezorerie si Contabilitate Publica Filiasi si pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj -Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publica Motru din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova pentru perioada IULIE 2021-IULIE 2023;  
Acord cadru servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit pentru Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica-Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova pentru perioada 01.05.2019-30.04.2021  
Acord Cadru pentru furnizarea de gaz petrolier lichefiat (GPL) necesar centralei termice de la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Horezu din cadrul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Valcea, din subordinea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova; ACEASTA PROCEDURA ESTE RELUAREA UNEI PROCEDURI CARE A FOST ANULATA.  
Acord - cadru servicii de evaluare a bunurilor mobile si imobile sechestrate si a celor intrate in proprietatea privata a statului, pentru 24 luni de la data incheierii acordului cadru, pentru Lot 1- Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj - Executare Silita, Lot 2- Serviciul Executari Silite Cazuri Speciale Regional Craiova - Directia Operativa Executari Silite din cadrul Directiei Generale Executari Silite Cazuri Speciale  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
Acord cadru de servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii si ITP ) pentru autovehicule speciale MERCEDES BENZ SPRINTER blindate ce deservesc AJFP Dolj si AJFP Gorj, apartinand parcului auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 7174/ 01.10.2018 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 3825/03.09.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii.  
Acord cadru de servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj-Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Biroul de Trezorerie si Contabilitate Publica Filiasi si pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj -Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publica Motru din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova pentru perioada IULIE 2021-IULIE 2023; 24.06.21
Acord cadru Furnizare Gaz Petrolier Lichefiat (GPL) si motorina vrac pentru 24 luni, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova 06.11.23
Acord cadru Furnizare Gaz Petrolier Lichefiat (GPL) si motorina vrac pentru 24 luni, pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova 06.11.23