- Identificarea situatiilor punctuale care produc insatisfactie la nivelul clientilor (persoane fizice ori juridice), a cauzelor acestora, precum si propunerea de solutii.
- Derularea de activitati de comunicare directa, "la firul ierbii", fata in fata cu membrii comunitatilor, pentru informarea reciproca corecta, pentru detensionarea situatiilor conflictuale.
- Comunicare prin mass media (daca este cazul), a mesajelor priv...
- Identificarea situatiilor punctuale care produc insatisfactie la nivelul clientilor (persoane fizice ori juridice), a cauzelor acestora, precum si propunerea de solutii.
- Derularea de activitati de comunicare directa, "la firul ierbii", fata in fata cu membrii comunitatilor, pentru informarea reciproca corecta, pentru detensionarea situatiilor conflictuale.
- Comunicare prin mass media (daca este cazul), a mesajelor privitoare la activitatea beneficiarului, pentru extinderea ariei de penetrare a acestora.
- Identificarea si transmiterea catre beneficiar a unor solutii pentru imbunatatirea imaginii acestuia in randul publicului tinta.
- Identificarea principalilor promotori ai mesajelor care denatureaza activitatea beneficiarului, a motivatiei acestora, precum si contracararea acestora
- Conceperea si implementarea de strategii de comunicare eficienta a mesajelor favorabile bunei desfasurari a activitatii beneficiarului, inclusiv prin pregatirea de materiale specifice si oferirea de consultanta personalului cu rol de decizie si de executie, pentru un management adecvat al situatiilor de criza.