Program de perfecţionare profesională organizat în format fizic, la sediul INA din Bulevadrul Timişoara nr. 6, Sector 6, Bucureşti.
Direcţia programe de perfecţionare şi Centrele teritoriale de formare continuă pentru administraţia publică oferă personalului din administraţia publică şi altor persoane interesate programe de perfecţionare, care abordează tematici variate, stabilite printr-o analiză a nevoilor de formare şi ...
Program de perfecţionare profesională organizat în format fizic, la sediul INA din Bulevadrul Timişoara nr. 6, Sector 6, Bucureşti.
Direcţia programe de perfecţionare şi Centrele teritoriale de formare continuă pentru administraţia publică oferă personalului din administraţia publică şi altor persoane interesate programe de perfecţionare, care abordează tematici variate, stabilite printr-o analiză a nevoilor de formare şi adaptate cerinţelor din documentele strategice, precum şi domeniilor prioritare, aprobate prin OPANFP nr. 234/2022.
Atestarea absolvirii programelor de perfecţionare se face prin Certificat digital de absolvire, însoţit de supliment descriptiv privind competenţele dobândite, eliberat de către INA, în condiţiile legii.
La cererea beneficiarilor, instituţii şi autorităţi publice, dezvoltăm programe de perfecţionare personalizate, adaptate nevoilor şi obiectivelor specifice. Pentru solicitarea unui astfel de program, vă rugăm, contactaţi Institutul Naţional de Administraţie.
TEMATICĂ
Tipologia crizelor (organizaţionale, situaţii de urgenţă);
Luarea deciziilor în situaţii de criză/situaţii de urgenţă;
Elaborarea şi implementarea planului de acţiune;
Strategii de comunicare în situaţii de criză/urgenţă;
Evaluarea comunicării post gestionare a situaţiei de criză/urgenţă;
Modalităţi de comunicare şi tipuri de negociere.
COMPETENŢE
Înţelegerea valorii şi abilităţile necesare pentru gestionarea procesului de comunicare;
Dezvoltarea şi aplicarea strategiilor de c