Delegatul activităţii de curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ va asigura:
a) respectarea legislaţiei, normelor, prescripţiilor şi regulamentelor privind igiena muncii, protecţia muncii, gospodărirea apelor, protecţia mediului, prevenirea şi combaterea incendiilor;
b) exploatarea, întreţinerea şi reparaţia echipamentelor, utilajelor şi autos...
Delegatul activităţii de curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau de îngheţ va asigura:
a) respectarea legislaţiei, normelor, prescripţiilor şi regulamentelor privind igiena muncii, protecţia muncii, gospodărirea apelor, protecţia mediului, prevenirea şi combaterea incendiilor;
b) exploatarea, întreţinerea şi reparaţia echipamentelor, utilajelor şi autospecialelor cu personal autorizat;
c) respectarea indicatorilor de performanţă şi calitate stabiliţi;
d) furnizarea către delegatar a informaţiilor solicitate şi accesul la documentaţiile şi la actele individuale pe baza cărora se prestează activităţile de curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ – parte componentă a serviciului de salubrizare, în condiţiile legii;
e) aplicarea de metode performante de management care să conducă la reducerea costurilor de operare;
f) necesarul minim de autospeciale, utilaje şi echipamente specifice conform Regulamentului privind acordarea licenţelor în domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice - necesar minim pentru licenţă tip clasa 2.
g) necesarul de maşini, utilaje şi echipamente şi forţă umană astfel încât activităţile de deszăpezire şi combatere a poleiului pe străzile municipiului să se desfăşoare în bune condiţii (ţinându-se cont de ecartament, suprafaţa, accesibilitate, etc.). Delegatul va face dovada proprietăţii sau a dreptului de utilizate pentru maşinile, utilajele şi echipamentele ofertate în vedere prestării activităţii de curăţarea şi transportul zăpezii de căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ;
h) realizarea unui sistem de evidenţa a sesizărilor şi reclamaţiilor şi de rezolvare operativă a acestora;
i) evidenţa orelor de funcţionare a maşinilor şi utilajelor;
j) ţinerea unei evidenţe a gestiunii materialelor antiderapante, a inhibitorilor, substanţelor chimice şi fondanţilor chimici utilizate pentru prestarea activităţilor de curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ – parte componentă a serviciului de salubrizare ;
k) personalul necesar pentru prestarea activităţilor asumate prin contract;
l) conducerea operativă prin dispecerat şi asigurarea mijloacelor tehnice şi a personalului de intervenţie. Dispeceratul va funcţiona 24 de ore din 24;
m) spaţii pentru adunarea şi odihna personalului implicat în prestarea activităţii de curăţarea şi transportul zăpezii de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timp de polei sau îngheţ.
n) convenţie/contract încheiat cu Administraţia Naţională de Meteorologie, pentru a cunoaşte zilnic prognoza privind evoluţia temperaturii nocturne şi diurne şi a cantităţilor de precipitaţii sub formă de zăpadă.
o) dotarea tuturor autospecialelor, mijloacelor de transport şi utilajelor folosite la activităţile de deszăpezire cu GPS de monitorizare prin satelit. Sistemul va fi asigurat din resursele proprii ale delegatului la data semnării contractului de concesiune şi va putea fi monitorizat de la Primăria Municipiului Piatra Neamţ prin acces controlat. Bunurile de retur vor fi dotate cu sistem de urmărire GPS de către delegat, pe cheltuială proprie, în maxim 10 zile de la data semnării contractului de concesiune.
Cuantumul redevenţei se calculează prin aplicarea procentului de 3,5% asupra valorii totale a serviciilor prestate şi facturate către beneficiar fără T.V.A.
Termenul de plată al redevenţei este de maxim 30 de zile de la plăţii serviciilor prestate de către delegat.