Feedback
I.D.: 69132611

Furtunuri hidraulice pentru autovehiculele, utilajele si echipamentele apartinand DRDP CLUJ

Data publicarii
28.04.22 Exista 258.876 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44165100-5
Termenul limita pentru depunere:
09.05.22
Pretul estimativ:
59.978,30 RON - 59.978,30 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1145277.pdf
  2. Caiet de sarcini_signed.pdf
  3. Contract de furnizare model_signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furtunuri hidraulice pentru autovehiculele, utilajele si echipamentele apartinand DRDP CLUJ Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, ca...
Furtunuri hidraulice pentru autovehiculele, utilajele si echipamentele apartinand DRDP CLUJ Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele: (1) - Partile contractante au dreptul, pe durata indeplinirii contractului, de a conveni modificarea clauzelor contractului, prin act aditional, inclusiv in cazul aparitiei unor circumstante care lezeaza interesele comerciale legitime ale acestora si care nu au putut fi prevazute la data incheierii contractului, in conditiile art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. (2) Modificari la contract se pot aduce prin Acte Aditionale semnate de catre ambele parti contractante. (3) Autoritatea contractanta are dreptul de a suplimenta cantitatea de produse in functie de necesitati sub conditia existentei de resurse financiare alocate cu aceasta destinatie. 21.2. - Contractul de achizitie publica poate fi modificat, numai prin semnarea unui Act Aditional care sa reflecte modificarile de la pct. a) şi b) de mai jos, cu acordul Achizitorului, fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, in cazul in care: a) Furnizorul si-a schimbat forma, denumirea societatii, schimbari care nu atrag crearea unei persoane juridice noi; b) Furnizorul este inlocuit de un nou Furnizor, in situatia in care drepturile si obligatiile Fuznizorului initial rezultate din contractul de achizitie publica sunt preluate, ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal in cadrul unui proces de reorganizare, inclusiv prin fuziune, divizare, achizitie sau insolventa, de catre alt operator economic care indeplineste criteriile de calificare si selectie stabilite initial, cu conditia ca aceasta modificare sa nu pesupuna alte modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si sa nu se realizeze cu scopul de a eluda aplicarea procedurilor de atibuire prevazute de Legea privind achizitiile publice nr. 98/2016. 21.3. - Modificarile ce deriva din alte clauze de revizuire (daca nu reprezinta modificari substantiale), modificarile nesubstantiale (in sensul art. 221 alin.1. lit. e si f din Legea 98/2016) precum si cele cu privire la prelungirea duratei contractuale din motive extrinseci culpei furnizorului sau ca urmare a suplimentarii ulterioare de produse la cererea achizitorului (art.165 din HG nr.365/2016), se pot realiza prin Act Aditional, sub conditia existentei de resurse financiare alocate cu aceasta destinatie. A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este icu cel putin 3 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu