Furtun de absorbtie/refulare cu pereti grosi, cu spirale din otel galvanizat, rezistent la toate categoriile de benzina de aviatie si avioane cu reactie (JET A 1). - Temperatura -30 si +70 C. - Rezistenta electrica între 103 si 106 Ohm. - Presiunea de explodare este de gt; 80 bar/1200 psi. - insertii textile cu spirale din otel galvanizat. - îndeplineste standardele europene EN 1361 (BS 3158), API 1529 E, NFPA 407, AS 2683 ...
Furtun de absorbtie/refulare cu pereti grosi, cu spirale din otel galvanizat, rezistent la toate categoriile de benzina de aviatie si avioane cu reactie (JET A 1). - Temperatura -30 si +70 C. - Rezistenta electrica între 103 si 106 Ohm. - Presiunea de explodare este de gt; 80 bar/1200 psi. - insertii textile cu spirale din otel galvanizat. - îndeplineste standardele europene EN 1361 (BS 3158), API 1529 E, NFPA 407, AS 2683 si TRbF 131, aprobat conform Standard Militar VG 95 955. - marcaje in relief: tipul furtunului, diametrul furtunului, standardele: EN 1361 E, EN 12115 NBR 1, VG 95 955 D, API 1529 E, AS 2683, TRbF 131, precum si specificatii tehnice: R lt; 106 Ohm, PN 20 bar, luna si anul fabricatiei. Date tehnice rezultate dupa testarea furtunului de absorbtie-refulare: Rezistenta la tractiune Tub:12,5 N/mm2 Captuseala: 16,0 N/mm2 Abraziunea captuselii: 120 mm3 Presiune de rupere: gt;100 bar