Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judetul Vaslui de mere, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv c...
Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din judetul Vaslui de mere, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz.
Atribuirea contractului este impartita pe loturi:
LOT 1 - Judeţul VASLUI - Produse panificaţie: Cantităţi = 6.765.448 bucăţi;
Valoarea contractului: 4.034.236,64 lei.
LOT 2 - Judeţul VASLUI – Lapte şi produse lactate: Cantităţi = 4.051.402 bucăţi;
Valoarea contractului: 3.679.483,30 lei.
LOT 3 - Zona 1 VASLUI – Mere: Cantităţi = 961.653 bucăţi;
Valoarea contractului: 671.573,56 lei.
LOT 4 - Zona 2 BÎRLAD – Mere: Cantităţi = 891.756 bucăţi;
Valoarea contractului: 572.685,70 lei.
LOT 5 - Zona 3 HUŞI – Mere: Cantităţi = 860.637 bucăţi;
Valoarea contractului: 552.701,08 lei.
NOTA 1: Estimările cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga perioadă a contractului se regăsesc si în caietul de sarcini. Acestea se vor actualiza în funcţie de prezenţa la cursuri a beneficiarilor de produse pe categorii de elevi din şcoli şi grădiniţe.
NOTA 2: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit.
NOTA 3: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
NOTĂ 4: In Documentatia de atribuire orice referiri la un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie specifică, norme, standarde, certificare, autorizare etc., vor fi considerate ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".