Feedback
I.D.: 59988351

Furnizarea si distributia de: produse de panificatie, lapte si produse lactate, fructe proaspete (mere) prin Programul pentru scoli al Romaniei, in anii scolari 2021-2022, 2022-2023"

Data publicarii
17.08.21 Exista 80.369 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811000-6
Termenul limita pentru depunere:
20.09.21
Pretul estimativ:
5.442.196,50 RON - 10.894.603,50 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1121244.pdf
  2. Acord cadru contr. subsecvent- lapte si prod. lactate.pdf
  3. Acord cadru contract subsecvent_prod. panificatie..pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/ acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de fructe proaspete, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe...
Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/ acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular de fructe proaspete, lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi depozitare a acestora, după caz. LOT I: Produse de panificaţie Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Cantităţi minime acord cadru = 4.477.200 bucăţi Cantităţi maxime acord cadru = 8.962.800 bucăţi Acord-cadru: Valoare minimă: 2.328.144,00 lei fara TVA; Valoare maximă: 4.660.656,00 lei fara TVA; Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantităţi minime contract subsecvent: 4.477.200 bucăţi Cantităţi maxime contract subsecvent: 4.485.600 bucăţi. LOT II: Lapte si produse lactate Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Cantităţi minime acord cadru = 2.665.000 bucăţi Cantităţi maxime acord cadru = 5.335.000 bucăţi Acord-cadru: Valoare minima: 2.132.000 lei fara TVA Valoare maximă: 4.268.000 lei fara TVA Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantităţi minime contract subsecvent: 2.665.000 bucăţi Cantităţi maxime contract subsecvent: 2.670.000 bucăţi. LOT III: Fructe (mere) Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: Cantităţi minime acord cadru = 1.785.550 bucăţi Cantităţi maxime acord cadru = 3.574.450 bucăţi Acord-cadru: Valoare minimă: 982.052,50 lei fara TVA; Valoare maximă: 1.965.947,5 lei fara TVA. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantităţi minime contract subsecvent: 1.785.550 bucăţi Cantităţi maxime contract subsecvent: 1.788.900 bucăţi. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: - Produse panificaţie: 2.332.512 lei fara TVA - Lapte si produse lactate: 2.136.000 lei fara TVA - Fructe (mere): 983.895,00 lei fara TVA Notă: Estimările cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga perioadă a acordului-cadru şi a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, se regăsesc în anexele la caietele de sarcini. Acestea se vor actualiza în funcţie de prezenţa la cursuri a beneficiarilor de produse pe categorii de elevi din scoli şi grădiniţe. Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu cel putin 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta nu va da curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare (decat prin SEAP) sau alt termen decat cel stabilit si precizat mai sus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu