Feedback
I.D.: 106022586

Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor şi taxelor locale cu cardul ″, pe loturi

Data publicarii
25.11.24
Coduri CPV
66110000-4
Pretul estimativ:
307.000,00 RON - 307.000,00 RON
105.400,00 RON - 105.400,00 RON
292.500,00 RON - 292.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Lotul 2 - Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor şi taxelor cu cardul prin internet şi deschiderea / administrarea de conturi de garanţii pentru gestionari, Lotul 2 - Furnizarea serviciilor bancare pentru plata cu cardul prin Internet, la nivelul site-urilor: www.brasovcity.ro şi www.ghiseul.ro. - Valoarea maximă a tranzacţiilor estimate a fi încasate prin internet este de 47.000.000 lei. -...
2. Lotul 2 - Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor şi taxelor cu cardul prin internet şi deschiderea / administrarea de conturi de garanţii pentru gestionari, Lotul 2 - Furnizarea serviciilor bancare pentru plata cu cardul prin Internet, la nivelul site-urilor: www.brasovcity.ro şi www.ghiseul.ro. - Valoarea maximă a tranzacţiilor estimate a fi încasate prin internet este de 47.000.000 lei. - Deschiderea unui cont colector de garanţie gestionari destinat Autorităţii Contractante şi a unor conturi pentru angajaţii acesteia, care au calitatea de gestionari conform Legii 22 / 1969. Valoarea estimată a depunerilor în conturile de garanţii este între 10.000 lei şi 75.000 lei. Numărul angajaţilor care au calitatea de gestionari este de minim 5 şi maxim 20. Specificaţii tehnice. Condiţii. Livrare şi recepţie: conform Caietului de sarcini - Sistemul propus pentru procesarea online a plăţilor (www.brasovcity.ro şi www.ghiseul.ro), trebuie să îndeplinească cerinţele minimale solicitate prin Caietul de sarcini. - Specificaţiile tehnice indicând o anumită origine, sursă, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, o licenţă de fabricaţie sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi/sau serviciu; aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de “sau echivalent". Se vor avea în vedere toate cerinţele expuse în Caietul de sarcini, cerinţe care trebuie îndeplinite în situaţia în care oferta presupune o soluţie echivalentă. Pentru fiecare specificaţie se va demonstra echivalenţa. Calendarul estimativ de aplicarea procedurii şi încheierii acordului cadru: noiembrie 2024 – decembrie 2025 . Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza în 3 etape, care pot fi modificate în funcţie de fondurile bugetare alocate, astfel: - etapa 1: noiembrie 2024 – decembrie 2024 - etapa a 2-a: ianuarie 2025 – aprilie 2025 - etapa a 3-a: mai 2025 – decembrie 2025. 3. Lotul 3 - Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor, amenzilor şi taxelor în numerar sau cu cardul prin intermediul unor staţii de plată de tip SelfPay, Ca alternativă la plata la ghişeu de la sediul instituţiei, Direcţia Fiscală Braşov doreşte achiziţionarea de servicii de plată a impozitelor, amenzilor şi taxelor, în numerar sau cu cardul, prin intermediul unor terminale de tip SelfPay instalate în marile reţele de retail, în universităţi, centre comerciale, pieţe, benzinării şi magazine de proximitate. Valoarea maximă a tranzacţiilor estimate a fi încasate prin terminale tip SelfPay este de 6.200.000 lei. Numărul tranzacţiilor estimate la care se poate aplica o valoare fixă /tranzacţie, este de 20.000. Specificaţii tehnice. Condiţii. Livrare şi recepţie: conform Caietului de sarcini Sistemul propus pentru procesarea plăţilor prin terminale de plată de tip SelfPay, trebuie să îndeplinească cerinţele şi condiţiile minimale solicitate prin caietul de sarcini - Specificaţiile tehnice indicând o anumită origine, sursă, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, o licenţă de fabricaţie sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi/sau serviciu; aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de “sau echivalent". Se vor avea în vedere toate cerinţele expuse în Caietul de sarcini, cerinţe care trebuie îndeplinite în situaţia în care oferta presupune o soluţie echivalentă. Pentru fiecare specificaţie se va demonstra echivalenţa. Calendarul estimativ de aplicarea procedurii şi încheierii acordului cadru: noiembrie 2024 – decembrie 2025 . Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza în 3 etape, care pot fi modificate în funcţie de fondurile bugetare alocate, astfel: - etapa 1: noiembrie 2024 – decembrie 2024 - etapa a 2-a: ianuarie 2025 – aprilie 2025 - etapa a 3-a: mai 2025 – decembrie 2025. 1. Lotul 1 - Furnizarea serviciilor bancare pentru plata impozitelor şi taxelor cu cardul prin terminale de tip POS, Lotul 1 - Furnizarea serviciilor bancare pentru plata cu cardul prin intermediul terminalelor POS instalate la ghişeele Direcţiei Fiscale (sediu central şi/sau la alte puncte de încasare din oraş), a POS-urilor mobile, precum şi a POS-urilor de tip neasistat (unattended POS) instalate în terminalele de tip SelfTax. Număr maxim de terminale POS care se estimează a fi instalate sunt: • 10 buc la ghişeele din casieriile Direcţiei Fiscale Braşov • 5 buc POS mobile utilizate în autovehiculele care ridică maşinile parcate ilegal; • 3 buc POS unattended instalate în terminalele de tip SelfTax aparţinând Municipiului Braşov (echipamentele permit plata impozitelor şi taxelor cu cardul, având instalate câte un POS de tip neasistat.) Valoarea maximă a tranzacţiilor estimate a fi încasate prin terminale tip POS este de 45.000.000 lei. Specificaţii tehnice. Condiţii. Livrare şi recepţie: conform Caietului de sarcini - In formularea ofertei tehnice se vor regăsi integral şi obligatoriu toate elementele componente ale Caietului de Sarcini, Ofertantul introducand în ofertă asumarea integrală a tuturor capitolelor existente. - Sistemul propus pentru procesarea plăţilor cu cardul prin terminale de tip POS fix, mobil şi neasistat (unattended) trebuie să îndeplinească cerinţele şi condiţiile minimale solicitate prin caietul de sarcini - Specificaţiile tehnice indicând o anumită origine, sursă, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, o licenţă de fabricaţie sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi/sau serviciu; aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de “sau echivalent". Se vor avea în vedere toate cerinţele expuse în continuare, cerinţe care trebuie îndeplinite în situaţia în care oferta presupune o soluţie echivalentă. Pentru fiecare specificaţie se va demonstra echivalenţa. Calendarul estimativ de aplicarea procedurii şi încheierii acordului cadru: noiembrie 2024 – decembrie 2025 . Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza în 3 etape, care pot fi modificate în funcţie de fondurile bugetare alocate, astfel: - etapa 1: noiembrie 2024 – decembrie 2024 - etapa a 2-a: ianuarie 2025 – aprilie 2025 - etapa a 3-a: mai 2025 – decembrie 2025.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu