Feedback
I.D.: 49582912

Furnizarea, montajul/instalarea, punerea in functiune, instruire, service, mentenanta pentru "Sistem control acces"

Data publicarii
11.09.20 Exista 107.679 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42961100-1
Termenul limita pentru depunere:
17.09.20
Pretul estimativ:
103.360,00 RON - 103.360,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia publică reprezinta furnizarea unui Sistem de control acces, inclusiv execuţia lucrărilor de instalare/montare/configurare aferente punerii în funcţiune a echipamentelor ce compun sistemul cu livrare " la cheie". Prin livrare "la cheie" se înţelege: punerea în execuţie a contractului de achiziţie publică ce include operaţiunile de: furnizare de produse/ echipamente ce constituie sistemul de control acces, inclusiv...
Achizitia publică reprezinta furnizarea unui Sistem de control acces, inclusiv execuţia lucrărilor de instalare/montare/configurare aferente punerii în funcţiune a echipamentelor ce compun sistemul cu livrare " la cheie". Prin livrare "la cheie" se înţelege: punerea în execuţie a contractului de achiziţie publică ce include operaţiunile de: furnizare de produse/ echipamente ce constituie sistemul de control acces, inclusiv accesoriile pentru montaj şi execuţia lucrărilor de montaj/ instalare/configurare; efectuare teste de functionare; instructaj personal beneficiar, precum şi orice altă operaţiune care trebuie efectuată pentru punerea în funcţiune a echipamentelor ce fac obiectul achiziţiei şi asigurarea integrării acestora în cadrul instalaţiilor pe care le deservesc.Cerintele/ conditiile minimale ce trebuiesc indeplinite de catre ofertantii interesati sunt precizate in caietul de sarcini, document care se pune la dispozitia ofertantilor in urma unei solicitari scrise adresate autoritatii contractante, prin oricare din mijloacele de comunicare: e-mail, fax sau dupa caz, direct la sediu ANRSPS-UT135. Termenul de garanţie al echipamentelor ce compun " Sistemul de control acces " este de minim 36 luni şi curge de la data livrării echipamentului şi execuţia tuturor lucrărilor de instalare/ montare/ configurare, semnarea Procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor şi a procesului verbal de punere ȋn funcţiune. Furnizorul va garanta calitatea produselor, obligându-se să asigure pe cheltuială proprie schimbarea echipamentelor declarate necorespunzătoare, pe baza de proces verbal şi suportarea eventualelor daune aduse beneficiarului. Pe perioada de garanţie furnizorul se obligă să remedieze gratuit toate defectele apărute în funcţionare şi care nu se datorează utilizatorului, inclusiv cheltuielile de transport aferente acestor remedieri. In aceste cazuri termenul de garanţie se prelungeste cu perioada în care nu a putut fi utilizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
sistem de supraveghere video si control acces- extindere 07.09.18
Furnizarea, montajul/ instalarea şi punere în funcţiune a produsului „convertizor de frecvenţa” in cadrul UT 135, Daesti, Valcea - 2 buc 15.10.18
Furnizare "Sistem control acces" cu livrare <la cjheie>  
Furnizarea "convertizoare de frecventa" cu livrare <la cheie>  
Furnizare produse si executie lucrari de inlocuire supape mecanice de respiratie, supape hidraulice de siguranta si opritori de flacari la rezervoare de depozitare a produselor petroliere.  
2.2 Furnizarea de produse pentru realizarea lucrărilor de Reparaţii curente la rezervoarele de depozitare produse petroliere R4-R11, R13 şi R14 pentru înlocuirea supapelor mecanice de respiraţie pentru suprapresiune si vacuum; supapelor hidraulice de siguranţă pe lina de aerisire vas şi opritorilor de flacară pentru deflagraţii atmosferice" pentru un număr de 10 (zece) rezervoare de depozitare produse petroliere -Produsele vor fi livrate "la cheie" împreună cu accesoriile necesare montajului/instalării şi executarea lucrărilor de instalare/montaj, precum şi întreţinerea în perioada de garanţie a echipamentului furnizat.  
Achiziţia publică de lucrări (proiectare şi execuţie) din cadrul proiectului "Creşterea siguranţei pacienţilor în Spitalul Judeţean de Urgenţă Vâlcea"– cod SMIS 151343  
Instalatie de masurare/ alarmare scadere nivel produs petrolier din rezervoare - 1 buc.  
Furnizare, instalare/montaj, punere in functiune "Instalatie de măsurare nivel produs petrolier; alarmare pentru nivel ridicat si supraincărcare si alarmare la scădere nivel produs, care să deservească un număr de 15 rezervoare de depozitare produse petroliere si să funcţioneze ca sistem radar fără contact – 1 cpl."  
Servicii de proiectare, furnizare si punere in functiune - Sistem de incalzire cu generatoare cu aer cald cu arzator in modulatie, alimentat cu gaze naturale