4. GHETE DRUMETIE,
913 perechi incaltaminte de drumeţie, conform marimilor inscrise in caietul de sarcini si in specificatiile tehnice; model unisex,
căptuşeală respirabila, calduroase, durabile, antialunecare, impermeabile, tip inchidere: cu siret sau cu banda cu aricii, ncaltaminte de
exterior pentru drumeţii, alpinism, trekking, primavara/toamnă/iarnă.
Furnizarea de materiale de sprijin pentru beneficiari, co...
4. GHETE DRUMETIE,
913 perechi incaltaminte de drumeţie, conform marimilor inscrise in caietul de sarcini si in specificatiile tehnice; model unisex,
căptuşeală respirabila, calduroase, durabile, antialunecare, impermeabile, tip inchidere: cu siret sau cu banda cu aricii, ncaltaminte de
exterior pentru drumeţii, alpinism, trekking, primavara/toamnă/iarnă.
Furnizarea de materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice si caietului de sarcini, necesare pentru sprijinul
celor 913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie",
derulat prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si
Norvegiene 2014 – 2021.
Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune
socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia
constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere
acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o
parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi
familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de
consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de
500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială
pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă
durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar..
1. TRENING,
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
913 bc trening, conform marimilor si cu livrare la adresele inscrise in caietul de sarcini si specificatiile tehnice; model unisex, fabricat
din material moale, placut la atingere, care isi mentine forma un timp indelungat; bluza de trening cu 2 buzunare laterale, cu
fermoar pe toată lungimea sau tip hanorac, cu sau fara gluga; pantalonii cu talie elastică, manseta la glezna si buzunare laterale.
Furnizarea materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice mai jos prezentate, necesare pentru sprijinul celor
913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie", derulat
prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si Norvegiene
2014 – 2021.
Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune
socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia
constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere
acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o
parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi
familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de
consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de
500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială
pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă
durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar.
2. FES TRICOTAT,
(natura si cantitatea lucrarilor, produselor sau serviciilor sau o mentiune privind nevoile si cerintele)
Furnizarea materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice (913 bucati căciulă tricotată unisex, diverse culori,
fara model sau aplicatii, simplu, cu rezistenţă la frig, rezistentă la vânt, pentru vreme rece (primavara, toamna, iarna), necesare
pentru sprijinul celor 913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin
Educatie", derulat prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE
si Norvegiene 2014 – 2021.
Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune
socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia
constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere
acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o
parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi
familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de
consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de
500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială
pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă
durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar..
3. GEACA IMPERMEABILA,
913 bc. produs unisex, conform marimilor inscrise in caietul de sarcini si specificatiilor tehnice; culori potrivite atat fetelor, cat si
baietilor, material exterior impermeabil tip fâş, umplutură din vatelină la piept, cusaturi principale etanse, cu gluga vatuita sau
dublata cu polar, buzunare laterale, lungime medie, produs potrivit pentru drumetie.
Furnizarea materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice mai jos prezentate, necesare pentru sprijinul celor
913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie", derulat
prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si Norvegiene
2014 – 2021.
Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune
socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia
constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere
acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o
parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi
familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de
consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de
500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială
pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă
durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar..