Feedback
I.D.: 94318055

Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziţii publice - 2023 aferent Proiectului: "digital-IULS" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, Componenta C15 – EDUCAŢIE, Măsura de investiţii 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21

Data publicarii
08.03.24 Exista 176.433 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Pretul estimativ:
724.963,76 RON - 724.963,76 RON
234.453,60 RON - 234.453,60 RON
219.050,58 RON - 219.050,58 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
6. Lot 10 INSTALAŢII, ECHIPAMENTE ŞI INSTRUMENTE INDEPENDENTE PENTRU CERCETARE FACULTATEA DE INGINERIA RESURSELOR ANIMALE ŞI ALIMENTARE, Lot 10 INSTALAŢII, ECHIPAMENTE ŞI INSTRUMENTE INDEPENDENTE PENTRU CERCETARE FACULTATEA DE INGINERIA RESURSELOR ANIMALE ŞI ALIMENTARE, conform cerintelor Caietului de sarcni1. Analizor texturi – 1 buc.Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sen...
6. Lot 10 INSTALAŢII, ECHIPAMENTE ŞI INSTRUMENTE INDEPENDENTE PENTRU CERCETARE FACULTATEA DE INGINERIA RESURSELOR ANIMALE ŞI ALIMENTARE, Lot 10 INSTALAŢII, ECHIPAMENTE ŞI INSTRUMENTE INDEPENDENTE PENTRU CERCETARE FACULTATEA DE INGINERIA RESURSELOR ANIMALE ŞI ALIMENTARE, conform cerintelor Caietului de sarcni1. Analizor texturi – 1 buc.Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că plata contravalorii produselor este conditionată de stabilirea eligibilităţii cheltuielilor aferente achiziţiei precum şi de obţinerea fondurilor de la Autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care cele două condiţionalităţi nu sunt îndeplinite, prezenta procedură de atribuire, având ca obiect furnizarea de produse, va fi anulată indiferent în ce stadiu de derulare se va afla. Beneficiarul (U.S.V. Iaşi) precizează că va încheia contractul numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate de autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care, indiferent de motive, fondurile aferente prezentei proceduri de achiziţie nu vor fi alocate, beneficiarul îţi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă semnarea contractului de furnizare.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 11 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 1. Lot 1 ECHIPAMENTE DE CALCUL, ECHIPAMENTE PERIFERICE ŞI SIMULATOARE, Lot 1 ECHIPAMENTE DE CALCUL, ECHIPAMENTE PERIFERICE ŞI SIMULATOARE, conform cerintelor Caietului de sarcini1.Simulator de zbor – 30 buc.2.Radiocomandă simulator de zbor – 30 buc.Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că plata contravalorii produselor este conditionată de stabilirea eligibilităţii cheltuielilor aferente achiziţiei precum şi de obţinerea fondurilor de la Autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care cele două condiţionalităţi nu sunt îndeplinite, prezenta procedură de atribuire, având ca obiect furnizarea de produse, va fi anulată indiferent în ce stadiu de derulare se va afla. Beneficiarul (U.S.V. Iaşi) precizează că va încheia contractul numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate de autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care, indiferent de motive, fondurile aferente prezentei proceduri de achiziţie nu vor fi alocate, beneficiarul îţi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă semnarea contractului de furnizare.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înanite de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 11 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 7. Lot 20 ECHIPAMENTE IT ŞI PENTRU COMUNICAŢII, Lot 20 ECHIPAMENTE IT ŞI PENTRU COMUNICAŢII, conform cerintelor Caietului de sarcini1. Licenţă Microsoft Windows - 78 buc2. Licenţă Microsoft Office - 78 buc 3. Licenţă COREL DRAW – 30 buc4. Licenţă soft peisagistică REALTIME LANDSCAPING – 30 buc5. Licenţă ARCGIS – 1 buc6. Laptopuri - 38 buc7. Tablete - 36 buc8. PC All in One – 40 buc9. Switch 24 porturi - 1 buc10. Switch 24 porturi 1/10 G - 6 buc11. Transceiver 10 G - 12 buc12. Access Point Wifi - 20 bucProcedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că plata contravalorii produselor este conditionată de stabilirea eligibilităţii cheltuielilor aferente achiziţiei precum şi de obţinerea fondurilor de la Autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care cele două condiţionalităţi nu sunt îndeplinite, prezenta procedură de atribuire, având ca obiect furnizarea de produse, va fi anulată indiferent în ce stadiu de derulare se va afla. Beneficiarul (U.S.V. Iaşi) precizează că va încheia contractul numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate de autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care, indiferent de motive, fondurile aferente prezentei proceduri de achiziţie nu vor fi alocate, beneficiarul îţi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă semnarea contractului de furnizare.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înanite de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 11 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 4. Lot 4 ECHIPAMENTE FACULTATEA AGRICULTURĂ, Lot 4 ECHIPAMENTE FACULTATEA AGRICULTURĂ, conform cerintelor Caietului de sarcini1. Pavilion cort 6 x 12 metri - 1 bucDurata contractului in zile 90 zile – (de la data atribuirii contractului/intrarii in vigoare a contractului/emiterii ordinelor de livrare a echipamentelor) Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că plata contravalorii produselor este conditionată de stabilirea eligibilităţii cheltuielilor aferente achiziţiei precum şi de obţinerea fondurilor de la Autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care cele două condiţionalităţi nu sunt îndeplinite, prezenta procedură de atribuire, având ca obiect furnizarea de produse, va fi anulată indiferent în ce stadiu de derulare se va afla. Beneficiarul (U.S.V. Iaşi) precizează că va încheia contractul numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate de autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care, indiferent de motive, fondurile aferente prezentei proceduri de achiziţie nu vor fi alocate, beneficiarul îţi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă semnarea contractului de furnizare.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 11 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 3. Lot 3 ECHIPAMENTE IT ŞI PENTRU COMUNICAŢII FACULTATEA AGRICULTURĂ, Lot 3 ECHIPAMENTE IT ŞI PENTRU COMUNICAŢII FACULTATEA AGRICULTURĂ, conform cerintelor Caietului de sarcini.1. Videoproiector lase – 1 buc.2. Lentilă videoproiector – 1 buc. 3. Ecran de proiecţie electric – 1 buc4. Suport tavan videoproiector – 1 bucProcedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că plata contravalorii produselor este conditionată de stabilirea eligibilităţii cheltuielilor aferente achiziţiei precum şi de obţinerea fondurilor de la Autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care cele două condiţionalităţi nu sunt îndeplinite, prezenta procedură de atribuire, având ca obiect furnizarea de produse, va fi anulată indiferent în ce stadiu de derulare se va afla. Beneficiarul (U.S.V. Iaşi) precizează că va încheia contractul numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate de autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care, indiferent de motive, fondurile aferente prezentei proceduri de achiziţie nu vor fi alocate, beneficiarul îţi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă semnarea contractului de furnizare.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 11 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor". 2. Lot 2 INSTALAŢII, ECHIPAMENTE ŞI INSTRUMENTE INDEPENDENTE PENTRU CERCETARE, Lot 2 INSTALAŢII, ECHIPAMENTE ŞI INSTRUMENTE INDEPENDENTE PENTRU CERCETARE, conform cerintelor Caietului de sarcini.1.Dronă – 1 buc. 2.Cameră – 1 buc. 3. Cameră LIDAR – 1 buc. 4. Baterie inteligentă dronă – 6 buc.5. Baterie inteligentă cameră – 2 buc.6. Staţie de încărcare acumulatori – 1 buc.7. Soft cartografiere – 1 buc.8. Soft Lidar – 1 buc.9. Dronă cu cameră multispectrală şi staţie RTK – 1 buc.10. Dronă agricolă pentru efectuare tratamente fitosanitare – 1 buc.11. Dronă cu senzor LIDAR – 1 buc. - 34711200-6 - Aeronave fără pilot (Rev. 2)Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive, în sensul că plata contravalorii produselor este conditionată de stabilirea eligibilităţii cheltuielilor aferente achiziţiei precum şi de obţinerea fondurilor de la Autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care cele două condiţionalităţi nu sunt îndeplinite, prezenta procedură de atribuire, având ca obiect furnizarea de produse, va fi anulată indiferent în ce stadiu de derulare se va afla. Beneficiarul (U.S.V. Iaşi) precizează că va încheia contractul numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate de autoritatea de management (Ministerul Educaţiei). În cazul în care, indiferent de motive, fondurile aferente prezentei proceduri de achiziţie nu vor fi alocate, beneficiarul îţi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, fiind imposibilă semnarea contractului de furnizare.Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 11 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor"..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE CATERING IN VEDEREA FURNIZARII DE MASA CALDA IN REGIM DE CATERING PENTRU ELEVII DIN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE "PETRU RARES" HARLAU  
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 27.09.21
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 02.11.23
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale  
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 24.05.24
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 24.05.24
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale  
Licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de furnizare, instalare, punere in functiune "Echipamente medicale Oftalmologie " - Sub clauza suspensiva 15.07.24
Licitatie deschisa in vederea atribuirii contractului de furnizare, instalare, punere in functiune „Echipamente medicale Oftalmologie ” - Sub clauza suspensiva 15.07.24
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 31.10.24