Acordarea gratuită pentru preșcolarii din grădinițele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditateși particulare
acreditate și pentru elevii din învățământul primar și gimnazial de stat și particular, precum șipentru preșcolarii și elevii
incluși în învățământul special de fructe (mere), lapte și produse lactateși produse de panificație în limita unei valori
zilnice/preșcolar/elev. Limita valor...
Acordarea gratuită pentru preșcolarii din grădinițele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditateși particulare
acreditate și pentru elevii din învățământul primar și gimnazial de stat și particular, precum șipentru preșcolarii și elevii
incluși în învățământul special de fructe (mere), lapte și produse lactateși produse de panificație în limita unei valori
zilnice/preșcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde prețulintegral de achiziție a produselor, inclusiv taxa pe valoarea
adăugată, cheltuielile de transport, distribuție șidepozitare a acestora.Orice operator economic are dreptul de a solicita
clarificari sau informații suplimentare, semnate cu semnatura electronică extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel
mult 19 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 27 alin (3) din HG 395/2016. In masura in care solicitarea
de clarificari sau informațiile suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, Autoritatea Contractantă va răspunde
în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, conf
art. 27 alin (3) din HG 395/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau alt
termen decat cel stabilit.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub)Toate
precizarile referitoare la specificatiile tehnice si cantitati se regasesc in Caietul de sarcini. Oferta se depune pentru
fiecare lot in parte, pentru toate produsele aferente lotului respectiv, pentru intreaga cantitate. In caz contrar oferta
va fi respinsa ca fiind neconformă cu Caietul de sarcini. Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fonduri. Calendarul
estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: CS1 feb. – iunie 2024, CS2 sept. 2024- iunie 2025, CS3 sept. 2025 - iunie
2026. Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenția autorității/entității contractante, nu un angajament ferm
din partea autorității/entității contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de
lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanțe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul inițierii
procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate și resursele financiare necesare.