Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate
şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi
pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special de fructe (mere), lapte şi produse lactate
şi produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cup...
Acordarea gratuită pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate
şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular, precum şi
pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special de fructe (mere), lapte şi produse lactate
şi produse de panificaţie în limita unei valori zilnice/preşcolar/elev. Limita valorică zilnică cuprinde preţul
integral de achiziţie a produselor, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cheltuielile de transport, distribuţie şi
depozitare a acestora.
Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare, semnate cu semnatura electronică extinsa, numai prin SEAP, intr-un termen de cel mult 19 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 27 alin (3) din HG 395/2016. In masura in care solicitarea de clarificari sau informaţiile suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 27 alin (3) din HG 395/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub)
Toate precizarile referitoare la specificatiile tehnice si cantitati se regasesc in Caietul de sarcini. Oferta se depune pentru fiecare lot in parte, pentru toate produsele aferente lotului respectiv, pentru intreaga cantitate. In caz contrar oferta va fi respinsa ca fiind neconformă cu Caietul de sarcini. Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fonduri. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: CS1 feb. – iunie 2024, CS2 sept. 2024- iunie 2025, CS3 sept. 2025 - iunie 2026.
Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii/entităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii/entităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.