Ca urmare a finalizarii executiei lucrarilor de constructie a bazinului didactic de înot în Oraşul Sacueni, judeţul Bihor, si având în vedere Strategia de Dezvoltare a Municipiului Săcueni, unde se prevede "dezvoltarea sistemului educaţional-cultural prin îmbunătăţirea infrastructurii şi a dotărilor, crearea cadrului pentru desfăşurarea de activităţi extracurriculare, creşterea calităţii, diversificarea serviciilor educaţio...
Ca urmare a finalizarii executiei lucrarilor de constructie a bazinului didactic de înot în Oraşul Sacueni, judeţul Bihor, si având în vedere Strategia de Dezvoltare a Municipiului Săcueni, unde se prevede "dezvoltarea sistemului educaţional-cultural prin îmbunătăţirea infrastructurii şi a dotărilor, crearea cadrului pentru desfăşurarea de activităţi extracurriculare, creşterea calităţii, diversificarea serviciilor educaţionale (…)" şi "Dezvoltarea zonelor de agrement şi reabilitarea sau modernizarea unor obiective care să faciliteze desfăşurarea activităţilor spotive şi de agrement", corelată cu construcţia bazinului olimpic de înot, intervine ca necesară demararea achiziţiei pentru furnizarea dotărilor necesare funcţionării optime a bazinului. Prin derularea acestui proiect, autoritatea contractantă va atinge obiectivul din strategia locală de dezvoltare, cu privire la Creşterea nivelului de educaţie a populaţiei şi îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, sportive şi de agrement.
Din devizul general al proiectului, valoarea estimata a achizitiei este (valori fara TVA):
Capitolul 4.5. Dotari : 98.461,91 lei fara TVA
Achizitia este necesara in vederea utilarii complete a bazinului olimpic de inot cu dotari de tipul mobilier, echipamente informatice, birotica, echipamente pentru vestiar, lift, etc. Autoritatea contractanta a divizat procedura de atribuire in cinci loturi pentru a adapta dimensiunea obiectului contractelor individuale rezultate astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale IMM-urilor sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului, astfel:
- LOT 1 – Echipament IT (laptop-uri) – valoare estimata 10.588,23 lei (coduri CPV 30213100-6 Computere portabile); Lotul cuprinde echipamente informatice de tipul Laptop-uri pentru dotarea birourilor individuale. Mobilitatea sistemului si capacitatea acestuia de a fi instalat cu usurinta în orice sala sunt elemente definitorii ale destinatiei acestuia.
- LOT 2 – Mobilier vestiar si mobilier birouri – valoare estimata 16.176,28 lei (coduri CPV 39122100-4 Dulapuri; 39132100-7 Dulapuri de arhivare; 39100000-3 Mobilier; 39112000-0 Scaune); Lotul cuprinde mobilier pentru sala de primire, vestiar, birouri, etc. Mobilierul pentru sala de primire, vestiar şi birouri din cadrul bazinului olimpic de înot va avea urmatoarele functiuni:
- sa deserveasca personalul bazinului si persoanele practicante ale înotului, în exploatarea incintei;
- utilizare si manevrabilitate cât mai usoare;
- LOT 3 – Lift elevator – valoare estimata 60.504,2 lei, (cod CPV 44115600-5 Lifturi de trepte ). Este un lift elevator care va permite accesul persoanelor cu dezabilităţi în bazinul de înot.
- LOT 4 – Uscătoare de păr profesionale – valoare estimata 10.756,24 lei, (cod CPV 39712210-1 Uscătoare de păr ). Sunt necesare uscătoare de păr profesionale, pentru trafic intens, care vor fi montate în vestiare.
- LOT 5 – Colac de salvare bazin – valoare estimata 436,96 lei, (cod CPV 35112000-2 Echipament de salvare şi de urgenţă ).
Termenul pana la care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016 este de 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor stabilita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare (daca acestea au fost primite in termen), in conformitate cu prevederile art.161 din Legea 98/2016 cu 6 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.